“Poradnik Domowy” w nowej odsłonie
Marcowe wydanie miesięcznika „Poradnik Domowy” (Agora) ukaże się w czwartek 9 lutego br. z nową szatą graficzną i nowymi rubrykami. Numer wspiera kampania promocyjna.
Do makiety “Poradnik Domowego” wprowadzone zostały nowe czcionki, ramki i wyróżnienia, w tekstach jest też więcej światła. Magazyn drukowany jest na bardziej błyszczącym papierze. Nowy layout pisma powstał w zespole graficznym „Poradnika”, kierowanym przez Andrzeja Przygodzkiego.
Czytelnicy marcowego wydania „Poradnika” znajdą w nim nowe rubryki, m.in. „Sekrety i kłamstwa”, w której w zabawny sposób redakcja rozprawia się ze społecznymi stereotypami. W działach „Dom” i „Kulinaria" pojawiać będzie się więcej porad i rekomendacji. - Wierzymy, że „Poradnik Domowy” w nowej odsłonie jeszcze lepiej spełni oczekiwania naszych czytelniczek - mówi wydawca magazynu Ilona Szajkowska.
Numer ukaże się w objętości wynoszącej 124 strony. Wydanie będzie dostępne w dotychczasowej cenie 1,99 zł (mutacja podstawowa) oraz w wersji z książką kucharską z pomysłami na zupy za 4,99 zł. Nakładu wydawca nie ujawnia.
„Poradnik Domowy” w nowej odsłonie promowany będzie w kampanii obejmującej: telewizję (m.in. TVP 1, TVP 2, Polsat), Radio Złote Przeboje, czasopisma Agory oraz „Metro”. Spot reklamowy przygotowało studio Stage2, mediaplan - dział marketingu „Poradnika Domowego” we współpracy z domem mediowym Starlink.
Z danych ZKDP wynika, że sprzedaż ogółem “Poradnika Domowego” w październiku ub.r. wyniosła 386 461 egz. (dowiedz się więcej).
Dołącz do dyskusji: “Poradnik Domowy” w nowej odsłonie