SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Kobieta i Życie” nowym liderem sprzedaży wśród pism poradnikowych. „Poradnik Domowy” stracił 60 tys. egz.

W lipcu br. na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych awansowała „Kobieta i Życie”. Największym wzrostem pochwalić się mogła „Olivia”, zaś najwięcej stracił „Poradnik Domowy”.

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w lipcu 2015 roku wyniosła 312 195 egz. W porównaniu do lipca 2014 roku zwiększyła się ona o 2,41 proc. W analogicznym okresie rok wcześniej tytuł ten był drugi.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Na drugie miejsce awansował „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer), który przed rokiem był czwarty. Jego wynik uplasował się na poziomie 265 528 egz., po wzroście o 2,57 proc.

Z pierwszej na ostatnią pozycję podium spadł zaś miesięcznik „Dobre Rady” (Grupa Burda). Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się o 20,10 proc. do 260 230 egz.

Oczko niżej uplasował się „Poradnik Domowy” (Edipresse Polska), który spadł z miejsca trzeciego. Tytuł ten odnotował największą stratę w zestawieniu, wynoszącą 26,14 proc. Sprzedaż ogółem tego tytułu w lipcu br. wyniosła 191 946 egz.

Zaś największym wzrostem sprzedaży pochwalić się mogła „Olivia” (Wydawnictwo Bauer), która awansowała z miejsca ostatniego na przedostatnie. Jej wynik zwiększył się o 14,23 proc. do 149 943 egz.

Wirtualnemedia.pl

lipiec

ZKDP

2015

2014

Tygodniki

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Kobieta i Życie

429 890

312 195

312 195

434 963

304 854

304 854

Świat Kobiety

404 950

265 528

265 528

437 744

258 886

258 886

Dobre Rady

437 000

260 230

260 230

470 000

325 709

325 709

Poradnik Domowy

337 880

191 946

191 946

374 614

259 884

259 884

Claudia

354 700

190 071

190 071

356 480

211 506

211 506

Olivia

299 921

149 943

149 943

224 973

131 259

131 259

Cała Ty

212 000

109 121

109 121

285 310

133 429

133 429

W lipcu br. w porównaniu do czerwca br. największym wzrostem sprzedaży ogółem, również pochwalić się mogła „Olivia” - było to 28,67 proc. Zaś największy spadek, wynoszący 20,29 proc., również i w tym ujęciu odnotował „Poradnik Domowy”.

Wirtualnemedia.pl

2015

ZKDP

lipiec

czerwiec

Tygodniki

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Kobieta i Życie

429 890

312 195

312 195

434 864

302 573

302 573

Świat Kobiety

404 950

265 528

265 528

421 939

262 457

262 457

Dobre Rady

437 000

260 230

260 230

436 700

272 017

272 017

Poradnik Domowy

337 880

191 946

191 946

349 340

240 815

240 815

Claudia

354 700

190 071

190 071

332 870

176 119

176 119

Olivia

299 921

149 943

149 943

214 925

116 530

116 530

Cała Ty

212 000

109 121

109 121

216 000

109 633

109 633

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Kobieta i Życie” nowym liderem sprzedaży wśród pism poradnikowych. „Poradnik Domowy” stracił 60 tys. egz.

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl