„Kobieta i Życie” nowym liderem sprzedaży wśród pism poradnikowych. „Poradnik Domowy” stracił 60 tys. egz.
W lipcu br. na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych awansowała „Kobieta i Życie”. Największym wzrostem pochwalić się mogła „Olivia”, zaś najwięcej stracił „Poradnik Domowy”.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w lipcu 2015 roku wyniosła 312 195 egz. W porównaniu do lipca 2014 roku zwiększyła się ona o 2,41 proc. W analogicznym okresie rok wcześniej tytuł ten był drugi.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Na drugie miejsce awansował „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer), który przed rokiem był czwarty. Jego wynik uplasował się na poziomie 265 528 egz., po wzroście o 2,57 proc.
Z pierwszej na ostatnią pozycję podium spadł zaś miesięcznik „Dobre Rady” (Grupa Burda). Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się o 20,10 proc. do 260 230 egz.
Oczko niżej uplasował się „Poradnik Domowy” (Edipresse Polska), który spadł z miejsca trzeciego. Tytuł ten odnotował największą stratę w zestawieniu, wynoszącą 26,14 proc. Sprzedaż ogółem tego tytułu w lipcu br. wyniosła 191 946 egz.
Zaś największym wzrostem sprzedaży pochwalić się mogła „Olivia” (Wydawnictwo Bauer), która awansowała z miejsca ostatniego na przedostatnie. Jej wynik zwiększył się o 14,23 proc. do 149 943 egz.
Wirtualnemedia.pl | lipiec | |||||
ZKDP | 2015 | 2014 | ||||
Tygodniki | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Kobieta i Życie | 429 890 | 312 195 | 312 195 | 434 963 | 304 854 | 304 854 |
Świat Kobiety | 404 950 | 265 528 | 265 528 | 437 744 | 258 886 | 258 886 |
Dobre Rady | 437 000 | 260 230 | 260 230 | 470 000 | 325 709 | 325 709 |
Poradnik Domowy | 337 880 | 191 946 | 191 946 | 374 614 | 259 884 | 259 884 |
Claudia | 354 700 | 190 071 | 190 071 | 356 480 | 211 506 | 211 506 |
Olivia | 299 921 | 149 943 | 149 943 | 224 973 | 131 259 | 131 259 |
Cała Ty | 212 000 | 109 121 | 109 121 | 285 310 | 133 429 | 133 429 |
W lipcu br. w porównaniu do czerwca br. największym wzrostem sprzedaży ogółem, również pochwalić się mogła „Olivia” - było to 28,67 proc. Zaś największy spadek, wynoszący 20,29 proc., również i w tym ujęciu odnotował „Poradnik Domowy”.
Wirtualnemedia.pl | 2015 | |||||
ZKDP | lipiec | czerwiec | ||||
Tygodniki | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Kobieta i Życie | 429 890 | 312 195 | 312 195 | 434 864 | 302 573 | 302 573 |
Świat Kobiety | 404 950 | 265 528 | 265 528 | 421 939 | 262 457 | 262 457 |
Dobre Rady | 437 000 | 260 230 | 260 230 | 436 700 | 272 017 | 272 017 |
Poradnik Domowy | 337 880 | 191 946 | 191 946 | 349 340 | 240 815 | 240 815 |
Claudia | 354 700 | 190 071 | 190 071 | 332 870 | 176 119 | 176 119 |
Olivia | 299 921 | 149 943 | 149 943 | 214 925 | 116 530 | 116 530 |
Cała Ty | 212 000 | 109 121 | 109 121 | 216 000 | 109 633 | 109 633 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Kobieta i Życie” nowym liderem sprzedaży wśród pism poradnikowych. „Poradnik Domowy” stracił 60 tys. egz.