Sprzedaż „Poradnika Domowego” spadła o 74 tys. egz. Ranking miesięczników poradnikowych
W kwietniu br. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajęła „Kobieta i Życie”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła „Olivia”, a najwięcej stracił „Poradnik Domowy”.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w kwietniu 2016 roku wyniosła 364 955 egz. W porównaniu do kwietnia 2015 roku zwiększyła się ona o 3,13 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą lokatę zajął „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer). Wynik tego miesięcznika uplasował się na poziomie 329 638 egz., po wzroście o 1,60 proc.
Trzeci był miesięcznik „Dobre Rady” (Grupa Burda). Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się o 5,97 proc. do 297 489 egz.
Oczko niżej uplasował się „Poradnik Domowy” (Edipresse Polska), którego sprzedaż zmalała o 26,97 proc. do 201 524 egz. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
Największym wzrostem sprzedaży pochwalić się z kolei mogła „Olivia” (Wydawnictwo Bauer), która w rankingu była przedostatnia. Jej wynik zwiększył się o 9,74 proc. do 158 723 egz.
Wirtualnemedia.pl | kwiecień | Dynamika | |||||
ZKDP | 2016 | 2015 | |||||
Tygodniki | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Kobieta i Życie | 439 719 | 364 955 | 364 955 | 459 952 | 353 881 | 353 881 | 3,13% |
Świat Kobiety | 429 905 | 329 638 | 329 638 | 459 848 | 324 434 | 324 434 | 1,60% |
Dobre Rady | 399 000 | 297 489 | 297 489 | 452 000 | 316 368 | 316 368 | -5,97% |
Poradnik Domowy | 299 400 | 201 524 | 201 524 | 378 771 | 275 930 | 275 930 | -26,97% |
Claudia | 275 871 | 178 653 | 178 653 | 312 000 | 179 033 | 179 033 | -0,21% |
Olivia | 259 978 | 158 843 | 158 723 | 224 979 | 144 637 | 144 637 | 9,74% |
Cała Ty | 190 000 | 102 876 | 102 876 | 230 000 | 127 946 | 127 946 | -19,59% |
W kwietniu br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych, wynoszącym 24,47 proc., pochwalić się mogła „Olivia”. W tym ujęciu najwięcej stracił natomiast tytuł „Cała Ty” (Phoenix Press) - było to 17,44 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2016 | Dynamika | |||||
ZKDP | kwiecień | marzec | |||||
Tygodniki | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Kobieta i Życie | 439 719 | 364 955 | 364 955 | 434 935 | 348 538 | 348 538 | 4,71% |
Świat Kobiety | 429 905 | 329 638 | 329 638 | 394 939 | 294 158 | 294 158 | 12,06% |
Dobre Rady | 399 000 | 297 489 | 297 489 | 399 000 | 264 029 | 264 029 | 12,67% |
Poradnik Domowy | 299 400 | 201 524 | 201 524 | 341 500 | 231 880 | 231 880 | -13,09% |
Claudia | 275 871 | 178 653 | 178 653 | 300 590 | 162 165 | 162 165 | 10,17% |
Olivia | 259 978 | 158 843 | 158 723 | 224 940 | 127 523 | 127 523 | 24,47% |
Cała Ty | 190 000 | 102 876 | 102 876 | 193 500 | 124 611 | 124 611 | -17,44% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Sprzedaż „Poradnika Domowego” spadła o 74 tys. egz. Ranking miesięczników poradnikowych