SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Kobieta i Życie” na czele miesięczników poradnikowych po I kwartale. „Cała Ty” z największym spadkiem

W I kwartale br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych znalazła się „Kobieta i Życie”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Świat Kobiety”, z kolei najwięcej stracił magazyn „Cała Ty”.

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, średnia sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w I kwartale 2015 roku wyniosła 369 928 egz. W porównaniu do I kwartału 2014 roku zmniejszyła się ona o 0,35 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Z czwartego na drugie miejsce awansował „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer). Jego wynik uplasował się na poziomie 344 699 egz., po wzroście o 9,77 proc. - największym w zestawieniu.

Ostatnia pozycja na podium należała do miesięcznika „Dobre Rady” (Grupa Burda), który rok wcześniej był drugi. Jego średni wynik sprzedażowy zmniejszył się o 15,13 proc. do 302 994 egz.

Z kolei największy spadek, wynoszący 21,19 proc., odnotowała „Cała Ty” (Phoenix Press), która zajęła miejsce szóste. Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w I kwartale br. wyniosła 133 942 egz.

Wirtualnemedia.pl

I kwartał

ZKDP

2015

2014

Tygodniki

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Kobieta i Życie

458 083

369 928

369 928

441 524

371 209

371 209

Świat Kobiety

449 859

344 699

344 699

423 245

314 018

314 018

Dobre Rady

466 667

302 994

302 994

505 000

357 019

357 019

Poradnik Domowy

404 382

288 968

288 968

437 445

318 449

318 449

Claudia

312 791

179 986

179 986

383 222

215 116

214 749

Cała Ty

236 276

133 942

133 942

349 367

169 963

169 963

Olivia

223 290

129 336

129 336

233 291

143 945

143 945

W marcu 2015 roku liderem również była „Kobieta i Życie” (Wydawnictwo Bauer), której sprzedaż ogółem w porównaniu do marca 2014 roku zmniejszyła się o 1,19 proc. do 354 204 egz.

Z czwartego na drugie miejsce awansował „Świat Kobiety” (320 042 egz.; wzrost o 0,85 proc. - jedyny w zestawieniu), natomiast na ostatnią lokatę podium (z pozycji wicelidera) spadł „Poradnik Domowy” (295 472 egz.; w dół o 16,87 proc.).

Również i w tym ujęciu najwięcej straciła „Cała Ty”, która spadła z miejsca szóstego na siódme - było to 31,03 proc. do 120 217 egz.
 

Wirtualnemedia.pl

marzec

ZKDP

2015

2014

Tygodniki

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Kobieta i Życie

449 942

354 204

354 204

430 018

358 468

358 468

Świat Kobiety

434 854

320 042

320 042

429 913

317 330

317 330

Poradnik Domowy

409 275

295 472

295 472

490 000

355 433

355 433

Dobre Rady

457 000

290 022

290 022

500 000

351 928

351 928

Claudia

305 340

162 700

162 700

389 130

206 506

206 506

Olivia

219 934

122 599

122 599

229 973

133 226

133 226

Cała Ty

233 000

120 217

120 217

343 100

174 297

174 297

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Kobieta i Życie” na czele miesięczników poradnikowych po I kwartale. „Cała Ty” z największym spadkiem

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
misza
To by się zgadzało. Dobrym Radom długo się dobrze wiodło, ale teraz to już coraz większa popelina.
odpowiedź