„Kobieta i Życie” na czele miesięczników poradnikowych po I kwartale. „Cała Ty” z największym spadkiem
W I kwartale br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych znalazła się „Kobieta i Życie”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Świat Kobiety”, z kolei najwięcej stracił magazyn „Cała Ty”.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, średnia sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w I kwartale 2015 roku wyniosła 369 928 egz. W porównaniu do I kwartału 2014 roku zmniejszyła się ona o 0,35 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Z czwartego na drugie miejsce awansował „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer). Jego wynik uplasował się na poziomie 344 699 egz., po wzroście o 9,77 proc. - największym w zestawieniu.
Ostatnia pozycja na podium należała do miesięcznika „Dobre Rady” (Grupa Burda), który rok wcześniej był drugi. Jego średni wynik sprzedażowy zmniejszył się o 15,13 proc. do 302 994 egz.
Z kolei największy spadek, wynoszący 21,19 proc., odnotowała „Cała Ty” (Phoenix Press), która zajęła miejsce szóste. Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w I kwartale br. wyniosła 133 942 egz.
Wirtualnemedia.pl | I kwartał | |||||
ZKDP | 2015 | 2014 | ||||
Tygodniki | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Kobieta i Życie | 458 083 | 369 928 | 369 928 | 441 524 | 371 209 | 371 209 |
Świat Kobiety | 449 859 | 344 699 | 344 699 | 423 245 | 314 018 | 314 018 |
Dobre Rady | 466 667 | 302 994 | 302 994 | 505 000 | 357 019 | 357 019 |
Poradnik Domowy | 404 382 | 288 968 | 288 968 | 437 445 | 318 449 | 318 449 |
Claudia | 312 791 | 179 986 | 179 986 | 383 222 | 215 116 | 214 749 |
Cała Ty | 236 276 | 133 942 | 133 942 | 349 367 | 169 963 | 169 963 |
Olivia | 223 290 | 129 336 | 129 336 | 233 291 | 143 945 | 143 945 |
W marcu 2015 roku liderem również była „Kobieta i Życie” (Wydawnictwo Bauer), której sprzedaż ogółem w porównaniu do marca 2014 roku zmniejszyła się o 1,19 proc. do 354 204 egz.
Z czwartego na drugie miejsce awansował „Świat Kobiety” (320 042 egz.; wzrost o 0,85 proc. - jedyny w zestawieniu), natomiast na ostatnią lokatę podium (z pozycji wicelidera) spadł „Poradnik Domowy” (295 472 egz.; w dół o 16,87 proc.).
Również i w tym ujęciu najwięcej straciła „Cała Ty”, która spadła z miejsca szóstego na siódme - było to 31,03 proc. do 120 217 egz.
Wirtualnemedia.pl | marzec | |||||
ZKDP | 2015 | 2014 | ||||
Tygodniki | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Kobieta i Życie | 449 942 | 354 204 | 354 204 | 430 018 | 358 468 | 358 468 |
Świat Kobiety | 434 854 | 320 042 | 320 042 | 429 913 | 317 330 | 317 330 |
Poradnik Domowy | 409 275 | 295 472 | 295 472 | 490 000 | 355 433 | 355 433 |
Dobre Rady | 457 000 | 290 022 | 290 022 | 500 000 | 351 928 | 351 928 |
Claudia | 305 340 | 162 700 | 162 700 | 389 130 | 206 506 | 206 506 |
Olivia | 219 934 | 122 599 | 122 599 | 229 973 | 133 226 | 133 226 |
Cała Ty | 233 000 | 120 217 | 120 217 | 343 100 | 174 297 | 174 297 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Kobieta i Życie” na czele miesięczników poradnikowych po I kwartale. „Cała Ty” z największym spadkiem