Wszystkie miesięczniki poradnikowe na minusie, „Poradnik Domowy” stracił najwięcej
W maju br. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajęła „Kobieta i Życie”. Wszystkie tytuły w segmencie zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Poradnik Domowy”.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w maju 2016 roku wyniosła 308 802 egz. W porównaniu do maja 2015 roku zmniejszyła się ona o 3 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą lokatę zajął miesięcznik „Dobre Rady” (Grupa Burda). Wynik tego tytułu uplasował się na poziomie 272 356 egz., po spadku o 7,40 proc.
Trzeci był „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer). Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się o 14,49 proc. do 250 115 egz.
Oczko niżej uplasował się „Poradnik Domowy” (Edipresse Polska), którego sprzedaż zmalała o 18,54 proc. do 178 527 egz. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
Wirtualnemedia.pl |
maj |
Dynamika |
|||||
ZKDP |
2016 |
2015 |
|||||
Tygodniki |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Kobieta i Życie |
429 716 |
308 802 |
308 802 |
449 938 |
318 358 |
318 358 |
-3,00% |
Dobre Rady |
399 500 |
272 356 |
272 356 |
447 045 |
294 115 |
294 115 |
-7,40% |
Świat Kobiety |
394 914 |
250 115 |
250 115 |
429 756 |
292 501 |
292 501 |
-14,49% |
Poradnik Domowy |
283 000 |
178 527 |
178 527 |
358 677 |
219 172 |
219 172 |
-18,54% |
Claudia |
301 000 |
171 830 |
171 830 |
326 027 |
190 782 |
190 782 |
-9,93% |
Olivia |
224 977 |
115 759 |
115 759 |
215 911 |
139 361 |
139 361 |
-16,94% |
Cała Ty |
190 000 |
113 418 |
113 418 |
218 000 |
120 996 |
120 996 |
-6,26% |
W maju br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca jedynym wzrostem sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych, wynoszącym 10,25 proc., pochwalić się mogła „Cała Ty” (Phoenix Press). W tym ujęciu najwięcej stracił natomiast tytuł „Olivia” (Wydawnictwo Bauer) - było to 27,07 proc.
Wirtualnemedia.pl |
2016 |
Dynamika |
|||||
ZKDP |
maj |
kwiecień |
|||||
Tygodniki |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Kobieta i Życie |
429 716 |
308 802 |
308 802 |
439 719 |
364 955 |
364 955 |
-15,39% |
Dobre Rady |
399 500 |
272 356 |
272 356 |
399 000 |
297 489 |
297 489 |
-8,45% |
Świat Kobiety |
394 914 |
250 115 |
250 115 |
429 905 |
329 638 |
329 638 |
-24,12% |
Poradnik Domowy |
283 000 |
178 527 |
178 527 |
299 400 |
201 524 |
201 524 |
-11,41% |
Claudia |
301 000 |
171 830 |
171 830 |
275 871 |
178 653 |
178 653 |
-3,82% |
Olivia |
224 977 |
115 759 |
115 759 |
259 978 |
158 843 |
158 723 |
-27,07% |
Cała Ty |
190 000 |
113 418 |
113 418 |
190 000 |
102 876 |
102 876 |
10,25% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Wszystkie miesięczniki poradnikowe na minusie, „Poradnik Domowy” stracił najwięcej