MediaOn tworzy interaktywny dom mediowy
Niezależny dom mediowy MediaOn wyodrębnił osobny podmiot MediaOn Online specjalizujący się w kampaniach internetowych. Kieruje nim Mirosław Szwaj.
MediaOn Online zajmuje się realizacją różnego rodzaju działań reklamowych w internecie: kampanii display, emailingów, search i performance marketingu, social media marketingu i marketingu mobilnego. Firma oferuje też wsparcie w zakresie optymalizacji stron www oraz kreacji.
- Chcieliśmy stworzyć podmiot wyspecjalizowany w działaniach internetowych. Klienci coraz chętniej decydują się na współpracę z firmami specjalizującymi się w konkretnych obszarach - tłumaczy Michał Polański, dyrektor generalny MediaOn.
Szefem MediaOn Online został Mirosław Szwaj, który poprzednio przez 4,5 roku kierował działem interaktywnym MediaOn. Nowa firma kieruje swoje usługi głównie do klientów z branż nieruchomości, FMCG, sportu i rekreacji, finansów oraz podmiotów publicznych i NGO.
Dołącz do dyskusji: MediaOn tworzy interaktywny dom mediowy