SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rusza kampania promująca walory karpia

Wystartowała kampania Organizacji Producentów Polski Karp, której celem jest promocja i edukacja społeczeństwa w zakresie zrównoważonej akwakultury oraz walorów smakowych i kulinarnych karpia.

Kampania pod hasłem "Karp Zdrowy z Natury" to kontynuacja rozpoczętych w 2020 roku działań edukacyjno-promocyjnych, których celem jest budowanie świadomości społeczeństwa na temat zrównoważonej akwakultury i jej produktów – karpi.

Kampanię realizuje spółka Polski Karp - Organizacja Producentów, zrzeszająca obecnie około 80 gospodarstw rybackich w całej Polsce. Kampania współfinansowana jest z Programu Operacyjnego "Rybactwo i Morze".

Szeroko zakrojone działania edukacyjno-promocyjne, realizowane w ramach kampanii, obejmą telewizję, internet (content marketing, współpraca z Influencerami), prasę, outdoor czy media elektroniczne (urządzenia mobilne i kanały VOD). Spoty z tegorocznej kampanii będzie można zobaczyć również w kinach.

Liderem, nadzorującym przebieg kampanii, jest dom mediowy MediaOn, który odpowiada za zakup mediów. Kreacje do kampanii stworzyła agencja kreatywna MK Group.

Dołącz do dyskusji: Rusza kampania promująca walory karpia

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
wer
Walory karpia śmierdzi mułem, ościsty, mdłe w smaku mięso, pochodzi z hodowli przemysłowych
odpowiedź
User
Majezka
Uwielbiam karpia na Boże Narodzenie!
odpowiedź