MediaOn dołączył do sieci CAN, żeby obsługiwać międzynarodowe projekty
Dom mediowy MediaOn dołączył do sieci CAFE Communication Affilite Network (CAN) skupiającej lokalne firmy marketingowe na 16 rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.
- Dzięki podpisanej umowie, będziemy w stanie świadczyć usługi w regionie, w szczególności w zakresie planowania i zakupu mediów - tłumaczy Michał Polański, dyrektor zarządzający i partner w MediaOn. - Zdarzały się kampanie poza Polską, których koordynacja była skomplikowana, zabierająca mnóstwo czasu. W tej chwili możemy liczyć na koordynacje kampanii przez partnerski dom mediowy, doskonale znający realia danego rynku, badający na bieżąco lokalnego trendy, posiadającego aktualne badania, historię współpracy z mediami. Jednocześnie tak jak i my, to firmy wyznające te same wartości oraz stawiające na wysoką jakość pracy przy obsłudze średnich i mniejszych marketerów - opisuje.
CAFE Communication Affilite Network skupia niezależne firmy świadczące różne usługi marketingowe: od doradztwa strategicznego, zintegrowanej komunikacji, planowania i zakupu mediów, kreacji, PR, eventów, wsparcia sprzedaży, po produkcję wideo, marketing mobilny i CSR.
Dołącz do dyskusji: MediaOn dołączył do sieci CAN, żeby obsługiwać międzynarodowe projekty