SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

MediaOn dołączył do sieci CAN, żeby obsługiwać międzynarodowe projekty

Dom mediowy MediaOn dołączył do sieci CAFE Communication Affilite Network (CAN) skupiającej lokalne firmy marketingowe na 16 rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.

- Dzięki podpisanej umowie, będziemy w stanie świadczyć usługi w regionie, w szczególności w zakresie planowania i zakupu mediów - tłumaczy Michał Polański, dyrektor zarządzający i partner w MediaOn. - Zdarzały się kampanie poza Polską, których koordynacja była skomplikowana, zabierająca mnóstwo czasu. W tej chwili możemy liczyć na koordynacje kampanii przez partnerski dom mediowy, doskonale znający realia danego rynku, badający na bieżąco lokalnego trendy, posiadającego aktualne badania, historię współpracy z mediami. Jednocześnie tak jak i my, to firmy wyznające te same wartości oraz stawiające na wysoką  jakość pracy przy obsłudze średnich i mniejszych marketerów - opisuje.

CAFE Communication Affilite Network skupia niezależne firmy świadczące różne usługi marketingowe: od doradztwa strategicznego, zintegrowanej komunikacji, planowania i zakupu mediów, kreacji, PR, eventów, wsparcia sprzedaży, po produkcję wideo, marketing mobilny i CSR.

Dołącz do dyskusji: MediaOn dołączył do sieci CAN, żeby obsługiwać międzynarodowe projekty

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl