Karp przed świętami reklamowany jako "zdrowy z natury"
Organizacja Producentów - Polski Karp prowadzi świąteczną kampanię “Karp Zdrowy z Natury”. Przygotował ją dom mediowy MediaOn.
- Z dumą przedstawiamy państwu świąteczną kampanię, w której główną rolę zagrał oczywiście karp! Dla nas to ryba łącząca to, co najlepsze – smak i zdrowie, lokalność i naturalną hodowlę, a także tradycję i nowoczesność. Właśnie takiego karpia chcieliśmy pokazać w kampanii - mówi Paweł Wielgosz, prezes Organizacji Producentów – Polski Karp.
Kampania obejmie różnorodne media, w tym: telewizję (emisja spotów w stacjach ogólnopolskich i tematycznych, OOH i DOOH, digital (video, display, rich media, search, mobile, a także artykuły sponsorowane).
Działania uzupełni szerokozasięgowa współpraca z influencami, kampania w sieciach handlowych oraz produkcja gadżetów reklamowych.
Świąteczna kampania ma wygenerować 40 mln odsłon reklamy, 250 tys. odwiedzin dedykowanej strony, 4,5 mln odtworzeń video oraz ma dotrzeć do 2 mln osób, obserwujących influencerów zaangażowanych w tegoroczną kampanię.
Kampanię realizuje agencja MediaOn, odpowiadająca m.in. za zakup mediów. Spot reklamowy powstał przy współpracy z agencją MK group.
Dołącz do dyskusji: Karp przed świętami reklamowany jako "zdrowy z natury"