„Zacznij marzyć” - kobieta na deskorolce w reklamie Lotto (wideo)
Rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa gry losowej Lotto (organizowanej przez Totalizator Sportowy). Akcję przygotowały firmy marketingowe DDB&Tribal i Cut/Cut.
Spot z kampanii pokazuje, jak kobieta na tarasie widokowym na górskim nabrzeżu zdejmuje marynarkę i rozpina włosy, po czym zaczyna jechać szybko na longboardzie w dół drogi. Lektor podkreśla, jak ważna jest wolność i wiara we własne marzenia. Reklama kończy się hasłem „Lotto. Zacznij marzyć”.
Jest to pierwsza od dłuższego czasu wizerunkowa kampania promująca Lotto. Przez ostatnie lata w reklamach produktowych tej gry występowali ludzie w strojach w kształcie cyfr, pojawiający się w różnych codziennych sytuacjach. Kampanie, przygotowywane przez agencję Brain, promowały przede wszystkim kolejne kumulacje.
Nowa kampania reklamowa będzie realizowana przede wszystkim w telewizji i internecie (45-, 30- i 15-sekundowa wersja spotu), prasie oraz na outdoorze.
Kreację kampanii przygotowała agencja DDB&Tribal i Cut Cut, spot wyreżyserował Dobromił Sudak, a wyprodukował dom produkcyjny Cut/Cut.
Pod koniec ub.r. przetarg na roczną obsługę reklamową Totalizatora Sportowego wygrały agencje DDB&Tribal, digital Brothers, Saatchi&Saatchi Interactive Solutions i Apella. Natomiast za ocenę reklam telewizyjnych firmy odpowiada od niedawna agencja Media Strategy.
Dołącz do dyskusji: „Zacznij marzyć” - kobieta na deskorolce w reklamie Lotto (wideo)