„Pssst, poświętuj trochę” hasłem świątecznym Pepsi
W nowej kampanii świątecznej Pepsi z hasłem o podwójnym znaczeniu „Pssst, poświętuj trochę”, marka w dyskretny sposób zaprasza do wspólnego świętowania. W ramach kampanii realizowany jest m.in. konkurs, w którym można wygrać świąteczny merch zaprojektowany przez polskich artystów – Szmat Skład i Maję Pilarek.
Tegoroczna kampania świąteczna Pepsi zachęca Polaków do odłożenia w tym napiętym czasie mniej priorytetowych zadań i rozpoczęcia świętowania wspólnie z Pepsi. Hasło „Pssst, poświętuj trochę” oddaje podwójne znaczenie tego wyjątkowego okresu. Z jednej strony nawiązuje do charakterystycznego dźwięku otwierania puszki Pepsi, który oznacza moment wytchnienia i odprężenia. Z drugiej szept „pssst” przypomina gest bliskości, którym dyskretnie zapraszamy najbliższych do wspólnego świętowania.
Kampania obejmuje telewizję, reklamy DOOH, reklamy internetowe. Strategia digitalowa obejmuje emisję reklam VOD, w tym na platformach takich jak YouTube oraz kampanie w social mediach, z naciskiem na Meta i TikTok. Marka podjęła również współpracę z polskimi artystami, tworząc świąteczny merch, który będzie można zdobyć w konkursie promowanym na platformach Empik.
Świąteczny konkurs Pepsi
Pepsi, w ramach kampanii, organizuje konkurs konsumencki, który rusza już 2 grudnia, zachęcając uczestników do wskazania mniej istotnych obowiązków mogących “poczekać” w świątecznym okresie.
Marka zaprasza również do udziału w rywalizacji o nagrody, które pozwolą rozpocząć świętowanie jeszcze wcześniej. Konkurs odbędzie się na platformie Joy-pepsico, gdzie można wygrać roboty odkurzające iRobot Roomba, karty podarunkowe do Empik.com, abonamenty Empik Go Max, a także świąteczne swetry lub koce stworzone we współpracy z polskimi artystami – Szmat Skład i Mają Pilarek.
Zobacz: Pepsi Twist znów w Polsce, dostępna w Żabce
Za opracowanie strategii komunikacji i stworzenie idei kreatywnej kampanii odpowiada wewnętrzna agencja kreatywna PepsiCo - Sips & Bites. Zaś za lokalne dostosowanie konceptu na rynek polski odpowiada Feeders Agency. Działania PR powierzono Flywheel Public Relations, natomiast strategię mediową, planowanie oraz zakup mediów realizuje Zenith Polska.
Dołącz do dyskusji: „Pssst, poświętuj trochę” hasłem świątecznym Pepsi