SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Totalizator Sportowy ma nowego dyrektora marketingu

Pracę w Totalizatorze Sportowym rozpoczął właśnie Maciej Koprowicz, obejmując stanowisko dyrektora departamentu marketingu. Ostatnio pracował w Fortuna Group.

Maciej Koprowicz, fot. LinkedInMaciej Koprowicz, fot. LinkedIn

Maciej Koprowicz do Totalizatora Sportowego przeszedł z Fortuna Group, gdzie przez ponad 7 lat był sponsorship managerem.

Wcześniej, przez ponad 11 lat był project managerem w Orange Polska. W latach 2000-2005 był new media managerem w Marquard Media Polska.

Przypomnijmy, że z początkiem czerwca pracę w Totalizatorze rozpoczął Radosław Kietliński obejmując stanowisko p.o. dyrektora departamentu komunikacji korporacyjnej. 

 

 

Dołącz do dyskusji: Totalizator Sportowy ma nowego dyrektora marketingu

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
iksde
Konkurs był?
odpowiedź
User
Stefan Niesie Torniste
Widzę że jedyne zdjęcie to zdjęcie z kamery termowizyjnej :)
odpowiedź
User
Exa
Wyrzucanie pieniędzy w błoto : po co w ogóle tak funkcjonującej firmie jaka jest Totalizator potrzebny jest Departament ds promocji. Cała reklamę firmy ogarnie jedna osoba!
odpowiedź