Point Group kupiła portal Sport24.pl
Platforma Mediowa Point Group (PMPG) podpisała umowę inwestycyjną ze spółką Infini, która zarządza portalem internetowym Sport24.pl, poinformowała spółka w komunikacie w środę. Spółka zależna od PMPG kupiła 51% udziałów w Infini i ma opcję na wykup pozostałych akcji.
"Umowa inwestycyjna zakłada możliwość doinwestowania i zwiększenia ekspozycji kapitałowej Inwestora w Infini, w każdym czasie. Po spełnieniu określonych parametrów budżetowych, od roku 2009, Inwestorowi w oparciu o wycenę aktualnych wyników finansowych spółki, przysługuje również prawo odkupienia udziałów od dotychczasowych udziałowców Infini i zwiększenia zaangażowania do 100%" - czytamy w komunikacie.
Infini zarządza portalem Sport24.pl. Według PMPG, serwis ten znajduje się w czołowej piątce najbardziej popularnych niezależnych witryn o tematyce dotyczącej dyscyplin sportowych w Polsce i jest internetowym liderem w dziedzinach takich jak hokej, żużel czy karting.
Strategia rozwoju portalu zakłada, iż będzie on jednym z głównych dostarczycieli informacji o Euro i Olimpiadzie. Ponadto spółka Infini działa również w zakresie marketingu sportowego, PR, eventów i zarządzania prawami sportowymi.
"Inwestycja jest rozszerzeniem świadczonych dotychczas usług przez Platformę Mediową Point Group oraz kontynuacją strategii rozwoju w obszarze Entertainment (Sport, Muzyka, Film)" - deklaruje spółka w komunikacie.
W skład PMPG wchodzą: BTL Point Group (agencja marketing services), Media Point Group (media prasowe i internetowe, m.in.: "?dlaczego", "Sporootym", "Dlatego!", "Warsaw Point", "Machina", "Korba.pl"), Mobile Point Group (adMobile - agencja marketingu mobilnego), Online Point Group (agencja usług interaktywnych), Distribution Point Group (departament usług dystrybucyjnych i logistycznych), Studio Point Group (studio usług graficznych) i TV Point Group (spółka powołana do świadczenia usług video).
Dołącz do dyskusji: Point Group kupiła portal Sport24.pl