„M jak miłość” straciło widzów. Od września zarobiło 63 mln zł z reklam
„M jak miłość” od początku września ub.r. ogląda średnio 6,8 mln widzów. To o 150 tys. osób mniej niż rok wcześniej, ale i tak produkcja daje TVP2 pozycję zdecydowanego lidera rynku. Wpływy z reklam w tym sezonie wyniosły dotąd 63,1 mln zł.
Średnia widownia serialu „M jak miłość” w okresie od 3 września 2013 roku do 17 lutego 2014 roku wyniosła 6,75 mln osób. Przełożyło się to na 41,95 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 36,39 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Produkcję na antenie TVP2 oglądać można w poniedziałki i wtorki o godz. 20.40.
>>> Udany tydzień TVP2. Kanał TVP Info przed TVN24
W analizowanym okresie najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 11 lutego br. Przed telewizorami zgromadził on 7,48 mln oglądających.
Data | Wszyscy 4+ | |
AMR | SHR % | |
11-02-2014 | 7 483 623 | 43,26% |
10-02-2014 | 7 398 519 | 44,25% |
27-01-2014 | 7 383 519 | 42,26% |
W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej „M jak miłość” straciło 140 tys. widzów. Wówczas serial śledziło 6,89 mln osób, co przekładało się odpowiednio na 43,40 proc. oraz 38,10 proc. udziału.
Mimo spadku widowni produkcji, TVP2 w paśmie nadawania swojego sztandarowego hitu nadal jest bezkonkurencyjnym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje TVN, który emituje wtedy „W11- Wydział Śledczy” i osiąga już tylko 10,82 proc. udziału. Trzeci jest Polsat (filmy fabularne w paśmie „Mega Hit”; 10,50 proc.), a czwarta - TVP1 („Teatr Telewizji”, „Transporter”, „Chicago Fire”, mecze piłki nożnej, wielkie testy Jedynki oraz widowisko „Święta z Jedynką”; 6,92 proc.).
Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej drugie miejsce zajął Polsat przed TVN i Jedynką.
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVP2 - M jak miłość | 6 747 398 | 41,95% | 36,39% |
TVN | 1 740 821 | 10,82% | 9,96% |
Polsat | 1 689 454 | 10,50% | 13,65% |
TVP1 | 1 112 905 | 6,92% | 6,19% |
Wpływy reklamowe z odcinków serialu pokazanych w analizowanym okresie wyniosły 63,09 mln zł. W analogicznym okresie były one wyższe - 65,70 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).
„M jak miłość” nadawane jest na antenie TVP2 od 2000 roku.
Dołącz do dyskusji: „M jak miłość” straciło widzów. Od września zarobiło 63 mln zł z reklam