„M jak miłość” nadal hitem TVP2, ale widownia spadła
W sezonie 2023/2024 serial „M jak miłość” oglądało średnio 2,72 mln widzów, o 390 tys. mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Produkcja nadal dawała jednak TVP2 pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Średnia widownia serialu „M jak miłość” w okresie od 28 sierpnia ub.r. do 21 maja br. wyniosła 2,72 mln osób. Przełożyło się to na 22,39 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 17,90 proc. w grupie 16-49 oraz 17,69 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. Produkcję na antenie TVP2 oglądać można było w poniedziałki i wtorki o godz. 20.55.
Najchętniej oglądany odcinek tasiemca w analizowanym okresie wyemitowano 6 listopada ub.r. Przed telewizorami zgromadził 3,05 mln oglądających. Pozostałe epizody nie przekroczyły już granicy 3 mln oglądających. Poniżej top 5 najchętniej oglądanych odcinków “M jak miłość” w sezonie 2023/2024.
Średnia widownia serialu „M jak miłość” w poprzednim sezonie, czyli w okresie od 5 września 2022 roku do 23 maja 2023 roku wyniosła 3,11 mln osób. Przełożyło się to na 23,78 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 21,80 proc. w grupie 16-49 oraz 20,48 proc. w grupie 16-59.
“M jak miłość” na antenie TVP2 od 24 lat
Serial ma wrócić na antenę Dwójki po wakacjach.
„M jak miłość” to stworzony przez Ilonę Łepkowską, Tadeusza Lampkę i Ryszarda Zatorskiego obyczajowy serial przedstawiający losy wielopokoleniowej rodziny Mostowiaków. Produkcja nadawana jest w TVP2 od 2000 roku.
Dołącz do dyskusji: „M jak miłość” nadal hitem TVP2, ale widownia spadła