Łukasz Wiśniewski pokieruje zespołem data driven marketingu Havas Media Group
Łukasz Wiśniewski w styczniu dołączy do zespołu Havas Media Group, obejmując stanowisko head of DBI (data business intelligence). Zastąpi na tym stanowisku Wiolę Ładę-Szewczenko, która odeszła do PZU.
Wiśniewski ma stanąć na czele zespołu ekspertów data driven marketingu data business intelligence (DBI).
Łukasz Wiśniewski ma ponad 10-letnie doświadczenie w branży. Przez ostatnie trzy lata związany był z Grupą ZPR Media, ostatnio jako programmatic & performance sales director. Wcześniej pracował jako media and product directorem w K2 Precise oraz business integration manager w Publicis Media. Związany był także z agencją mediową Starcom, m.in. jako interactive media manager.
Realizował zaawansowane projekty digitalowe dla takich marek jak GlaxoSmithKline (GSK), Nutricia, Carrefour, Honda, Volkswagen, BZ WBK, Getin Bank, PZU, Avon, Samsung, TVN, Heinneken Group, PKN Orlen, TUI czy Levi Strauss.
Dołącz do dyskusji: Łukasz Wiśniewski pokieruje zespołem data driven marketingu Havas Media Group