Paweł Modzelewski na czele nowej agencji - Havas Play
Havas Play to nowa, międzynarodowa marka w specjalistycznym portfolio Havas Media Group, która debiutuje właśnie na wybranych czterech światowych rynkach, w tym w Polsce. Jednostka integruje kompetencje agencji w obszarze social media, technologii, gier, muzyki, sportu i szeroko pojętej rozrywki oraz analityki danych. Na czele jednostki w Polsce staje Paweł Modzelewski.
Havas Play to globalna sieć agencji, która ma umożliwić markom aktywizację w punktach styku konsumentów i ich pasji – od sztuki i technologii, po zdrowie i dobra konsumpcyjne. To wyspecjalizowana sieć w grupie Havas, która kompleksowo łączy dotychczasowe kompetencje i specjalistyczną wiedzę takich działających w ramach grupy zespołów jak Havas Sports & Entertainment i Socialyse. Havas Play łączy je w jednym miejscu, wykorzystując dodatkowo narzędzia rynkowe oraz własne (Converged), jak również autorską metodologię Havas Play Measurement opartą na zestawie narzędzi i na wskaźnikach Media Experience (Mx), dzięki czemu efektywnie mierzy wpływ fanów na daną markę.
Paweł Modzelewski kieruje Havas Play w Polsce
Na czele Havas Play w Polsce stanie Paweł Modzelewski jako head of Havas Play. Dotychczas odgrywał rolę head of Socialyse Raportuje bezpośrednio do Beaty Magdziarz, chief digital officer.
– Cieszę się, że Polska jako jeden z kluczowych rynków obok Holandii, Singapuru oraz środkowego wschodu, została wybrana do inauguracji marki Havas Play. To niesamowita szansa rozszerzenia portfolio naszych usług oraz wzmocnienia współpracy z najważniejszymi partnerami i twórcami. Havas Play tworzy niesamowitą relację marki z konsumentem poprzez zintegrowane aktywacje i współpracę, mierząc przy tym efekt tych działań, co obecnie jest kluczowe. To świetna oferta, która właśnie wychodzi na polski rynek i nie tylko – mówi Beata Magdziarz, chief digital officer w Havas Media Group.
Havas Play wykorzystując interdyscyplinarną wiedzę swoich ekspertów, gwarantuje mix efektywnych strategii, idei, kreatywności, produkcji, zarządzania projektami i dystrybucji. Obejmując szereg takich usług jak branded entertainment, partnerstwa, influencer marketing, gaming, metaverse, experiental marketing, wydarzenia na żywo, sponsoring, social media, content marketing oraz rozrywka, a wszystko to, by wzmocnić doświadczenie marki z konsumentem w duchu filozofii Meaningful Brands. W ofercie jest także metodologia Havas Play Measurement, który umożliwia pomiar aktywacji marki i jej wpływ na efektywność oraz zwrot z inwestycji.
Wdrożenie marki Havas Play to element strategii transformacji cyfrowej całej grupy Vivendi, w tym Havas Village, obejmującej Havas Media Group oraz Havas Creative Group.
– Dzięki zasobom Vivendi, Havas Play ma wyjątkową przewagę, która kształtuje podstawowe elementy procesu planowania, w tym wykorzystanie danych i szczegółowy wgląd w zachowanie fanów i konsumentów oraz zaawansowaną analitykę, która wspiera proces decyzyjny. To oferta jakiej jeszcze nie było na polskim rynku – Havas Play łączy konsumentów z markami wykorzystując ich pasje poprzez influencer marketing, partnerstwa, media społecznościowe, muzykę, filmy, gry, czy też współpracę z najlepszymi talentami ze strefy kultury i mediów – mówi Paweł Modzelewski, head of Havas Play w Havas Media Group.
Dołącz do dyskusji: Paweł Modzelewski na czele nowej agencji - Havas Play