SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Były menedżer z LifeTube'a w Tears of Joy

Do agencji influencer marketingowej Tears of Joy dołącza Kamil Bolek, zajmie nowe stanowisko business development director. W ostatnich miesiącach działał na rynku jako niezależny konsultant. 

Łukasz Kępiński (CEO, Tears of Joy), Kamil Bolek (Business Development Director, Tears of Joy)Łukasz Kępiński (CEO, Tears of Joy), Kamil Bolek (Business Development Director, Tears of Joy)

Kamil Bolek zajmie się w Tears of Joy budową i rozwojem nowej usługi agencji – VideoSEO. W oparciu o pogłębioną analitykę zachowań użytkowników ma tworzyć treści wideo optymalizowane pod algorytmy zarówno Google, jak i wyszukiwarek najpopularniejszych mediów społecznościowych. Usługa jest już dostępna na YouTube, w przyszłości dołączy również TikTok oraz Instagram.

Zobacz: Tears of Joy członkiem SAR 

Tears of Joy rozwinie nową usługę

Agencja odpowiadać będzie za analitykę, opracowanie kreatywnych strategii, produkcję wideo oraz połączenie działań VideoSEO ze współpracą z twórcami internetowymi.

– Wideo jest dzisiaj bez wątpienia podstawowym nośnikiem wszelkich treści w internecie, a YouTube jest obecnie w tej kategorii niekwestionowanym liderem. Jest nie tylko największym portalem wideo, najpopularniejszym medium społecznościowym w Polsce, ale i drugą najpopularniejszą wyszukiwarką, z której wyniki bardzo często pojawiają się również na pierwszej stronie Google. Dlatego rozwój nowej usługi zaczynamy właśnie tam – komentuje Kamil Bolek, business development director.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Kamil Bolek z branżą marketingu internetowego związany jest od ponad 10 lat. Wcześniej zajmował stanowisko CMO i członka zarządu sieci partnerskiej LifeTube (Grupa LTTM). Był również szefem komunikacji w globalnej platformie influencerskiej indaHash. Wykładowca, arbiter Komisji Etyki Reklamy. Ostatnio działał na rynku jako niezależny konsultant. 

Tears of Joy ma na koncie kampanie dla takich marek jak m.in. dla Durex, iSpot, LEGO, Nestle, Heineken oraz obsługując social media takich marek jak Semilac, Hebe, Żabka Jush! czy Riot Games. 

Dołącz do dyskusji: Były menedżer z LifeTube'a w Tears of Joy

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Piętro bez windy
Od jakiegos czasu „niezalezny konsultant” to synonim „jestem bezrobotny”. Brawo ze po 2 latach w koncu ktos go przygarnal. Moze w tej agencji porobi cos pozytecznego i bedzie po prostu pracowal
odpowiedź
User
kojak
ta, idź psuć kolejną firmę ; )

Taki to pan, co gadać tylko potrafi, o tym czym się nigdy nie zajmował. Jedyne czym się zajmował, to gadaniem, mógłby dużo mówić gadadniu, to na tym sie zna .
odpowiedź
User
ekspert z lifetube
niech pamieta zeby zmienic logotypy na tej jednej prezentacji, co z nia lata od 10 lat
odpowiedź