„Gang produkciaków” w Biedronce. Naklejki także za aplikację mobilną
W sklepach Biedronka startuje akcja lojalnościowa „Gang produkciaków”, w której do zdobycia jest 17 maskotek i książka dla dzieci. Jakie są zasady promocji? Jak zbierać punkty/naklejki za zakupy?
Gang Produkciaków w sklepach Biedronka tworzy 17 maskotek z różnych kategorii produktowych. Będą to: Malina Malwina, Groszek Grześ i Grażynka, Ziemniak Ziemowit, Parówki Pamelki, Serek Sławek, Pieróg Patryk, Frytki Filomenki, Lód Lucek, Lód Lila, Mufinka Marylka, Szampon Szymek, Pasta Pola, Papier Pakosław, Czekolada Celinka, Sok Sebek, Wkrętarka Wiki i Apka Biedronka.
W ramach akcji jedną naklejkę otrzymuje się za każde 69 zł wydane jednorazowo na zakupy w Biedronce. Po jednej kolejnej naklejce klient dostaje, jeśli w takich zakupach:
- są owoce lub warzywa,
- są produkty z oferty specjalnej (wskazane w gazetkach promocyjnych i oznaczone znakiem „Kup i zyskaj extra naklejki”),
- klient zarejestruje zakup kartą Moja Biedronka lub aplikacją mobilną Biedronki,
- klient rozwiąże quiz w aplikacji mobilnej Biedronki.
CZYTAJ TEŻ: Biedronka krytykowana za hasło z reklam. Podkreślała, od jak dawna jest tańsza niż Lidl
Naklejki można zbierać na kartach dostępnych w sklepach Biedronka lub aplikacji mobilnej sieci. W akcji nie są uwzględniane zakupy alkoholu, wyrobów tytoniowych, preparatów do żywienia początkowego oraz doładowań (m.in. kart telefonicznych, kart przedpłaconych i innych usług).
„Gang produkciaków”: za ile naklejek maskotki
Maskotki z członkami „Gangu produkciaków” w regularnej sprzedaży w sklepach Biedronka s w cenie 49,99 zł. Każdy uczestnik akcji dostanie maskotkę za 60 naklejek albo za 30 naklejek i 24,99 zł.
Natomiast książka o przygodach „Gangu produkciaków” jest dostępna za 15 naklejek. Można też ją kupić za 14,99 zł. W ramach akcji pojawią się trzy części książki.
Promocja potrwa do końca listopada, przy czym punkty będzie można zbierać do 16 listopada. Książki i maskotki będzie można odbierać do 30 listopada lub wyczerpania ich zapasów.
CZYTAJ TEŻ: Wkrótce sklepy Biedronka na Słowacji. W których miastach?
Akcję wspiera kampania reklamowa obejmująca wszystkie najważniejsze kanały komunikacji.
Jeronimo Martins Polska, właściciel Biedronki, od lat jest w ścisłej czołówce największych reklamodawców. Jak niedawno opisywaliśmy, w pierwszej połowie 2024 roku jego cennikowe wydatki w mediach pozainternetowych wyniosły 433,02 mln zł, o 55,7 proc. więcej niż przed rokiem (dane Kantar Media).
Maskotki w Biedronce od 8 lat
Sieć sklepów Biedronka prowadzi akcje lojalnością pod nazwą Gang…. od 2016 roku. W poprzednich latach były to m.in. Gang Świeżaków, Gang Słodziaków, Gang Swojaków, Gang Fajniaków, Gang Bystrzaków.
W ub.r. akcja prowadzona była pod nazwą Gang Mocniaków. Klienci w jej ramach mogli odbierać maskotki w kształcie parówki, oranżady, jajka czy rogalika. By odebrać maskotkę, trzeba było zebrać 60 naklejek.
Dołącz do dyskusji: „Gang produkciaków” w Biedronce. Naklejki także za aplikację mobilną