SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Food Network też będzie mieć dyrektora programowego. „Lokalne produkcje jeszcze w tym półroczu”

Kanał kulinarny Food Network będzie intensywnie rozwijany w drugiej połowie 2017 roku, ale już w tym półroczu na antenę trafią pierwsze lokalne produkcje - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Będziemy rekomendować SNI osobę, która zajmie się Food Network - tłumaczy Maciej Maciejowski, członek zarządu TVN ds. rozwoju biznesu.

Pochodzące z portfolio Scripps Networks Interactive (SNI) Food Network i Travel Channel od stycznia br. są zarządzane przez Grupę TVN m.in. TVN Media zajmuje się obsługą marketingową tych kanałów, a także sprzedażą reklam w Travel Channel.

Po udanym starcie wnętrzarskiego HGTV Home & Garden to właśnie na Travel Channel stawiają teraz amerykańscy właściciele TVN. W zeszłym tygodniu ogłoszono, że stanowisko dyrektora programowego tej stacji objęła Martyna Wojciechowska. Znana podróżniczka i dziennikarka ma odpowiadać za wdrożenie strategii programowej oraz długofalowy rozwój kanału. Uwaga TVN-u skupia się na formatowaniu i produkowaniu lokalnego kontentu dla Travel Channel, a efekty mają być widoczne za kilka miesięcy.

Nadawca przygotowuje się jednak do poszerzenia oferty kulinarno-lifestylowej stacji Food Network. W rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Maciej Maciejowski, członek zarządu i dyrektor pionu rozwoju biznesu i nowych mediów w TVN, tłumaczy, że kanał znajduje się obecnie w fazie koncepcyjnej, a projekty do realizacji są nadal wybierane. Jednak pierwsze lokalne produkcje mają trafić do ramówki jeszcze w pierwszej połowie br.

- Planujemy w 2017 roku produkcję lokalnych wersji programów dla Food Network. Nasze produkcje pojawią się na antenie już w pierwszym półroczu br., a większa inwestycja w kanał jest planowana na drugą połowę roku - wyjaśnia Wirtualnemedia.pl Maciej Maciejowski.

Podobnie jak dwa pozostałe obecne w Polsce kanały SNI, za rozwój Food Network ma być odpowiedzialny oddzielny manager. - Decyzja o powołaniu szefa programowego Food Network w Polsce należy do biura Scripps Networks Interactive w Londynie. Na pewno będziemy rekomendować osobę, która zajmie się Food Network - zaznacza Maciej Maciejowski.

Maciejowski nie zdradza jednak, z kim prowadzone są rozmowy, ani kiedy nazwisko szefa programu Food Network zostanie ogłoszone.

Food Network jest skierowany do pasjonatów gotowania. Na polskim rynku kanał wystartował w listopadzie 2012 roku jako wspólny projekt Scripps Networks Interactive i Telewizji Polsat. Na początku był dostępny tylko w ofercie Cyfrowego Polsatu, a z czasem dystrybucja poszerzyła się o kablówki.

Dołącz do dyskusji: Food Network też będzie mieć dyrektora programowego. „Lokalne produkcje jeszcze w tym półroczu”

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
paweł
To moze Pan Naciej niech pokaże jak się kieruje takim kanałem w końcu już raz pokazał z TVN Warszawa ...
odpowiedź
User
warkoczyk
To moze Pan Naciej niech pokaże jak się kieruje takim kanałem w końcu już raz pokazał z TVN Warszawa ...

Jedyne co Panu Maciejowi wychodzi, to robienie dzieci. Na robieniu telewizji się nie zna.
odpowiedź