Dove w trosce o zdrowie psychiczne nastolatków. Ambasadorką akcji Martyna Wojciechowska
Marka Dove (Unilever) i projekt Młode Głowy fundacji Unaweza podjęły wspólne działania, by dbać o zdrowie psychiczne nastolatków w Polsce. Ambasadorką akcji została Martyna Wojciechowska.
Podejmowane działania ukierunkowane są na edukację oraz realną pomoc młodzieży, by w pełni mogła korzystać ze swojego potencjału, potrafiła identyfikować zagrożenia oraz wiedziała, gdzie udać się po wsparcie w razie potrzeby.
W ramach współpracy Dove i projektu Młode Głowy powstała lekcja dla szkół dotycząca odporności psychicznej przygotowana przez psycholożki i ekspertki merytoryczne: Małgorzatę Ohme (Dove Self-Esteem) i Joannę Flis (Młode Głowy). Wspólnym działaniom towarzyszy ogólnopolska kampania informacyjno-edukacyjna, której ambasadorką jest Martyna Wojciechowska.
- Współpraca Dove i Młode Głowy jest odpowiedzią na pogarszającą się kondycję psychiczną dzieci i młodzieży w Polsce. Wyniki badań przeprowadzonych dla nas przez Kantar1, nie pozostawiają złudzeń. Wyłania się z nich niepokojący obraz nastolatek w Polsce. Ponad połowie z nich zdarza się myśleć, że są bezwartościowe, a aż 80 proc. badanych czuje, że brakuje im pewności siebie. Porównują się do osób, które widzą w mediach społecznościowych, co dodatkowo źle wpływa na ich nastrój i samopoczucie. 1/3 badanych twierdzi, że wstydzi się tego, jak wygląda, a 2/3 zmieniłoby w swoim wyglądzie wiele rzeczy. Chcemy zmienić tą sytuację, by nastolatki w Polsce pokochały siebie - komentuje Joanna Orzechowska, East Europe marketing manager, category lead Poland, Baltics & Ukraine w Unilever.
Wspólnym działaniom Dove i Młode Głowy towarzyszy kampania informacyjno-edukacyjna realizowana w digitalu, OOH i kinach, a także w sieciach retail. Za koncept kreatywny i komunikację kampanii odpowiada That One Agency – jest to kolejny projekt agencji realizowany w ramach programu Dove Self-Esteem.
Dołącz do dyskusji: Dove w trosce o zdrowie psychiczne nastolatków. Ambasadorką akcji Martyna Wojciechowska