SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

6,1 mln widzów Mikołajkowego Bloku Reklamowego. 1,6 mln zł dla chorych dzieci

Średnio 6,07 mln widzów obejrzało 12. Mikołajkowy Blok Reklamowy, który został pokazany w Polsacie w niedzielę 6 grudnia przed „Wydarzeniami”. Dzięki temu Fundacja Polsat na rzecz chorych dzieci zebrała około 1,57 mln zł.

Mikołajkowy Blok ReklamowyMikołajkowy Blok Reklamowy

Charytatywny blok nadany został o godz. 18.45, czyli tuż przed głównym wydaniem „Wydarzeń” i trwał około 12 i pół minuty. Udział Polsatu w czasie jego emisji wyniósł 36,55 proc. w grupie 4+ i 41,68 proc. w grupie komercyjnej 16-49. Blok można było zobaczyć też w internecie w serwisie ipla.

W 12. Mikołajkowym Bloku Reklamowym pojawiły się reklamy takich firm jak: Nivea Polska, Grupa Lotos, Cyfrowy Polsat, Unilever Polska, Procter&Gamble DS Polska, Coca Cola Services, Jeronimo Martins Dystrybucja, Agros Nova Brands, Electronic Arts Polska, P4, Grupa Allegro, Polkomtel, The Walt Disney Company (Polska), Tesco Polska, Colian i Volkswagen Group Polska.



Cała zebrana od reklamodawców w ramach akcji kwota wyniosła 1,57 mln zł. Zostanie ona przekazana na leczenie i rehabilitację dzieci.

Do oglądania tegorocznego Mikołajkowego Bloku Reklamowego zachęcały w tym roku spoty promocyjne, w których wystąpili: Dorota Gawryluk, Agnieszka Mosór, Ewa Gajewska, Robert Gusta, Mateusz Borek i Jarosław Gugała.

W ubiegłym roku średnia oglądalność 11. Mikołajkowego Bloku Reklamowego była niższa, bo wyniosła 5,67 widzów. Wtedy na rzecz Fundacji Polsat udało się zebrać kwotę ponad 1,5 mln zł.

Mikołajkowy Blok Reklamowy

Oglądalność (Nielsen)

Wpływy (dane Polsatu)

WIRTUALNEMEDIA.PL

Wszyscy 4+

Data

Start

Koniec

AMR

SHR %

PLN

06-12-2004

20:00

20:05

4 557 021

26,39%

554 430,34 zł

06-12-2005

18:45

18:52

4 599 304

29,42%

683 000,00 zł

06-12-2006

18:45

18:51

4 348 263

29,04%

530 000,00 zł

06-12-2007

18:45

18:56

3 957 457

26,57%

880 000,00 zł

06-12-2008

18:45

18:54

3 731 612

26,34%

800 704,00 zł

06-12-2009

18:45

18:56

5 853 974

33,80%

1 370 000,00 zł

06-12-2010

18:45

18:57

6 227 465

39,43%

1 599 781,64 zł

06-12-2011

18:45

18:57

7 309 576

45,06%

2 000 999,58 zł

06-12-2012

18:45

18:57

7 546 989

45,93%

2 071 098,68 zł

06-12-2013

18:45

18:57

5 618 729

38,86%

1 491 566,81 zł

06-12-2014

18:45

18:57

5 669 413

36,60%

ponad 1,5 mln zł

06-12-2015

18:45

18:57

6 066 007

36,33%

1 567 572,70 zł

Łącznie 12 dotychczasowych edycji charytatywnej akcji przyniosło ponad 15 mln zł dochodu, który przeznaczono dla podopiecznych Fundacji Polsat. Do dziś organizacja ta objęła swoją pomocą 26 657 dzieci.

Dołącz do dyskusji: 6,1 mln widzów Mikołajkowego Bloku Reklamowego. 1,6 mln zł dla chorych dzieci

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Zdzisław
Mikołajkowy Blok Reklamowy Polsatu, to jedna z niewielu okazji, kiedy ma się poczucie, że oglądanie reklam ma sens i niesie ze sobą dużo dobrego. Jak dla mnie takich akcji Polsat mógłby robić więcej, bo Fundacja odwala kawał dobrej roboty dla dzieciaków.
odpowiedź
User
Anna W.
To jest fantastyczna akcja Polsatu, od lat biorę w niej udział. Obejrzenie paru reklam nie boli, a pomoc dzieciom przy okazji jest nieoceniona. Wielkie brawa dla Polsatu za akcje charytatywne, bo ta jest tylko jedną z wielu.
odpowiedź
User
Polsat
Polsat
odpowiedź