Ibisz, Sykut-Jeżyna, Gilon i Romanowska w kampanii 20. Mikołajkowego Bloku Reklamowego (wideo)
W środę, 6 grudnia o godz. 18.45 już po raz 20. Telewizja Polsat wyemituje Mikołajkowy Blok Reklamowy. Właśnie wystartowała kampania zachęcająca widzów do obejrzenia charytatywnych reklam, w której występują m.in.: Krzysztof Ibisz, Paulina Sykut-Jeżyna, Karolina Gilon, Karolina Szostak, Elżbieta Romanowska, Katarzyna Zdanowicz oraz Jarosław Gugała.
Wpływy z Mikołajkowego Bloku Reklamowego, obliczone na podstawie wyników oglądalności, w całości przekazane zostaną na leczenie i rehabilitację chorych dzieci - podopiecznych Fundacji Polsat.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Specjalny blok reklamowy będzie emitowany na antenie Polsatu w środę, 6 grudnia o godz. 18.45 - tuż przed głównym wydaniem „Wydarzeń” (dziennik w stacji ma się rozpocząć o 19.00, czyli 10 minut później niż zwykle).
- Jesteśmy szczęśliwi, że w tegorocznym Mikołajkowym Bloku Reklamowym możemy liczyć na tak szerokie grono osób wspierających akcję. Wystarczy prosty gest, który ma ogromną moc, co potwierdza fakt, że w ciągu dotychczasowych edycji zebraliśmy od reklamodawców ponad 23 miliony złotych, które zostały przeznaczone na pomoc naszych podopiecznych, w tym rehabilitacje i remonty szpitali. Nie stałoby się to bez naszych darczyńców, a także widzów Polsatu, za co jesteśmy ogromnie wdzięczni i kolejny raz zachęcamy, by rozpocząć świąteczne przygotowania od wsparcia najmłodszych pacjentów - mówi Krystyna Aldridge-Holc, prezes Fundacji Polsat.
W tegorocznej odsłonie w postać Świętego Mikołaja wciela się 20 gwiazd związanych z Grupą Polsat Plus. Są to: Krzysztof Ibisz, Paulina Sykut-Jeżyna, Jurek Mielewski, Łukasz „Juras” Jurkowski, Karolina Gilon, Bartosz Kwiatek, Wiesław Nowobilski, Robert Janowski, Oskar Cyms, Karolina Szostak, Marcelina Zawadzka, Ilona Krawczyńska, Elżbieta Romanowska, Patryk Cebulski, Maciej Dowbor, Misiek Koterski, Maciej Rock, Bożydar Iwanow i Magda Stużyńska.
Dotychczas w spotach promujących Mikołajkowy Blok Reklamowy widzowie oglądać mogli jednego Mikołaja (w ostatnich latach w postać wcielał się Piotr Gąsowski, a wcześniej - Krzysztof Kowalewski i Cezary Żak.
Wydarzenie promują także Katarzyna Zdanowicz oraz Jarosław Gugała
W spotach zapraszających do oglądania tegorocznej odsłony akcji widzimy również dziennikarzy Polsat News - Katarzynę Zdanowicz oraz Jarosława Gugałę, którzy już od kilkunastu lat są związani z akcją. Względem poprzednich odsłon wydarzenia nie pojawia się Dorota Gawryluk, dyrektor pionu informacji i publicystyki Telewizji Polsat.
Ruszyła kampania promująca wydarzenie
Właśnie ruszyła kampania reklamowa zachęcająca widzów do oglądania tegorocznego Mikołajkowego Bloku Reklamowego, którą emitują anteny Grupy Polsat Plus. Akcja będzie dodatkowo komunikowana w internecie, na nośnikach DOOH oraz na mediach społecznościowych Grupy Polsat Plus, w tym Fundacji Polsat.
- W spocie jest 20 Mikołajów i Mikołajek, ale to wciąż za mało - czekamy na obecność naszych widzów przed telewizorami, tym razem serwując im nie tylko rozrywkę, a szansę na pomoc wspaniałym dzieciom, którym los przysporzył trudności. To działanie nie pójdzie na marne, dołączcie do nas! - zachęca do obejrzenia 20. Mikołajkowego Bloku Reklamowego Krzysztof Ibisz, prowadzący wielu programów Polsatu.
Reżyserem spotów jest Armin Kurasz, animacje do głównego spotu przygotowało Studio Produkcyjne Orka oraz dział autopromocji Telewizji Polsat.
4,25 mln widzów zeszłorocznej edycji
W ub.r. w telewizji Mikołajkowy Blok Reklamowy obejrzało średnio 3,06 mln widzów (przynajmniej przez 1 minutę było to 4,2 mln osób). Dzięki temu Fundacji Polsat udało się zebrać kwotę 1,77 mln zł, a w ciągu dotychczasowych piętnastu edycji kampanii kwota ta wyniosła około 25 mln zł.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 7,30 proc.
Dołącz do dyskusji: Ibisz, Sykut-Jeżyna, Gilon i Romanowska w kampanii 20. Mikołajkowego Bloku Reklamowego (wideo)