Zuzanna Rutkowska dyrektorem strategii w G7 Media
Zuzanna Rutkowska objęła nowo utworzone w strukturach G7 Media stanowisko head of strategy and development.
Rutkowska odpowiada za planowanie kompleksowych strategii działań grupy G7 Media, wsparcie merytoryczne działań new business i rozwój nowych produktów. Pod jej nadzorem jest również dział strategii agencji social media marketingu Livebrand.
Zuzanna Rutkowska posiada wieloletnie doświadczenie w marketingu online. Opracowywała strategie działań marketingowych w agencji interaktywnej OS3 multimedia oraz w domach mediowych Omnicom Media Group i PanMedia Western. Od grudnia 2009 w Grupie o2 gdzie odpowiadała za rozwój agencji Brand Karma, jednej z pierwszych agencji social media w Polsce.
Do Grupy G7 Media należą serwisy Papilot.pl, Boska.pl, Szopcik.pl, Hanter.pl, usługi typu virtual goods oraz grupa komunikacji Livebrand.
Dołącz do dyskusji: Zuzanna Rutkowska dyrektorem strategii w G7 Media