Jacek Gadzinowski dyrektorem strategii BrandTube
Jacek Gadzinowski objął funkcję partnera i dyrektora strategii w agencji BrandTube (należącej do grupy G7 Media). Wcześniej pracował m.in. w firmach 360commerce, Kalicińscy.com, Momentum, Amica i Agito.pl.
W BrandTube Gadzinowski będzie odpowiadał za budowę sieci partnerskiej, współpracę z vlogerami oraz rozwój i strukturyzację rynku wideo w Polsce
- Jacek poszerzył kompetencje zespołu BrandTube dzięki wieloletniemu doświadczeniu marketera oraz twórcy treści - współtworząc tym samym wizję budowy rynku video w Polsce: konsolidacji, rozwoju jakościowego contentu, remedium dla marek i klientów na spadające zasięgi tradycyjnych mediów oraz social media - tłumaczy Inez Białobrzeska, CEO BrandTube. - Dołączenie Gadzinowskiego to nie koniec zmian w BrandTube. Będziemy intensywnie rozwijać naszą ofertę umiejętnie łącząc to czego potrzebują klienci z tym co rzeczywiście chce oglądać konsument - zapowiada Białobrzeska.
Agencja BrandTube została uruchomiona w czerwcu br. (przeczytaj o tym więcej).
Przez ostatnie dwa lata Gadzinowski prowadził własną firmę doradczą 360commerce (więcej na ten temat). Wcześniej był partnerem i strategic development directorem w agencji socialmediowej Kalicińscy.com, przygotowywał projekty komunikacyjne dla firmy Amica i klubu Lech Poznań oraz pracował w agencji Momentum Worldwide, Agito.pl Onet.pl i Polskiej Telefonii Cyfrowej (obecnie T-Mobile Polska).
Dołącz do dyskusji: Jacek Gadzinowski dyrektorem strategii BrandTube
zmieniasz firmy jak rękawiczki, mowiac, ze nie nie czujesz sie dobrze w korpo, podobnie sadza o Tobie ludzie, dla ktorych pracowales. Potem jedziesz po korpo przez dwa lata, mowiac jak to wpyte jest latac na kajcie, etc. i nagle beng...
troche brak konsekwencji, bez wzgledu jak to bedziesz przedstawial.
niemniej mam nadzieje, ze popracujesz tej firmie dluzej niz rok - mniej bicia piany i opowiadania dyrdymalow, wiecej konkretów i ich egzekucji.