SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jacek Gadzinowski dyrektorem strategii BrandTube

Jacek Gadzinowski objął funkcję partnera i dyrektora strategii w agencji BrandTube (należącej do grupy G7 Media). Wcześniej pracował m.in. w firmach 360commerce, Kalicińscy.com, Momentum, Amica i Agito.pl.

Jacek GadzinowskiJacek Gadzinowski

W BrandTube Gadzinowski będzie odpowiadał za budowę sieci partnerskiej, współpracę z vlogerami oraz rozwój i strukturyzację rynku wideo w Polsce

- Jacek poszerzył kompetencje zespołu BrandTube dzięki wieloletniemu doświadczeniu marketera oraz twórcy treści -  współtworząc tym samym wizję budowy rynku video w Polsce: konsolidacji, rozwoju jakościowego contentu, remedium dla marek i klientów na spadające zasięgi tradycyjnych mediów oraz social media - tłumaczy Inez Białobrzeska, CEO BrandTube. - Dołączenie Gadzinowskiego to nie koniec zmian w BrandTube. Będziemy intensywnie rozwijać naszą ofertę umiejętnie łącząc to czego potrzebują klienci z tym co rzeczywiście chce oglądać konsument - zapowiada Białobrzeska.

Agencja BrandTube została uruchomiona w czerwcu br. (przeczytaj o tym więcej).

Przez ostatnie dwa lata Gadzinowski prowadził własną firmę doradczą 360commerce (więcej na ten temat). Wcześniej był partnerem i strategic development directorem w agencji socialmediowej Kalicińscy.com, przygotowywał projekty komunikacyjne dla firmy Amica i klubu Lech Poznań oraz pracował w agencji Momentum Worldwide, Agito.pl Onet.pl i Polskiej Telefonii Cyfrowej (obecnie T-Mobile Polska).

Dołącz do dyskusji: Jacek Gadzinowski dyrektorem strategii BrandTube

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ekspert
powodzenia Jacek!!!
odpowiedź
User
Hubertus
Ciśnij maładiec, dużo trzeba zrobić w polskim Youtube by video się rozwinęło i było więcej dobrych kampanii marketingowych.
odpowiedź
User
Zaciekawiony
Jacek, zycze jak najelpiej, ale troche brak mi spojnosci w tym co mowisz, piszesz...
zmieniasz firmy jak rękawiczki, mowiac, ze nie nie czujesz sie dobrze w korpo, podobnie sadza o Tobie ludzie, dla ktorych pracowales. Potem jedziesz po korpo przez dwa lata, mowiac jak to wpyte jest latac na kajcie, etc. i nagle beng...
troche brak konsekwencji, bez wzgledu jak to bedziesz przedstawial.

niemniej mam nadzieje, ze popracujesz tej firmie dluzej niz rok - mniej bicia piany i opowiadania dyrdymalow, wiecej konkretów i ich egzekucji.
odpowiedź