Uczestnik programów TVN nową twarzą "Dzień Dobry TVN"
Do zespołu “Dzień Dobry TVN” dołącza Oliwer Kubiak, influencer i uczestnik programów TVN. Kubiak będzie gospodarzem kącika show-biznesowego, zastępując w tej roli innego prezentera programu.
Nowego prezentera przedstawiono w piątkowym wydaniu “Dzień Dobry TVN”. Oliwier Kubiak, który był tego dnia gościem programu, w poniedziałek 2 grudnia oficjalnie rozpocznie współpracę ze śniadaniowym magazynem TVN. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, Kubiak dołączy do zespołu reporterów show-biznesowych, który będzie tworzył wspólnie z Aleksandrą Rogowską i Edytą Zając. Zastąpi w tej roli Jacka Cygana, który będzie nadal pojawiał się w studiu w kontekście tematów filmowo-serialowych. Cygan do zespołu “DD TVN” dołączył w październików.
Oliwer Kubiak to influencer znany widzom z występów w programach TVN. Szerszy rozgłos zyskał w 2021 roku za sprawą randkowego show “Prince Charming”, w którym wraz z grupą homoseksualnych mężczyzn rywalizował o względy tytułowego 'księcia", modela Jacka Jelonka. Mężczyźni tworzą związek do dziś, a tej jesieni na antenie TVN można było oglądać ich w programie “Azja Express”.
Czytaj także: Koniec czwartego sezonu "Azja Express". TVN liderem w grupie komercyjnej
Influencer i życiowy partner Jelonka, który pochwalił się pracą w TVN na Instagramie, ujawnił przy okazji, jak trafił do programu. “Trochę ponad miesiąc temu nagrałem dla żartu rolkę, udając prowadzącego…no i stało się! […] Czuję ogromną wdzięczność i dam z siebie wszystko, aby sprawdzić się w nowej roli” - powiedział w krótkim nagraniu wideo ze studia “Dzień Dobry TVN”.
Kolejna osoba w “Dzień Dobry TVN”
Oliwer Kubiak to kolejna osoba, która w ostatnich tygodniach dołączyła do redakcji “Dzień Dobry TVN”. W listopadzie informowaliśmy o transferze Damiana Maliszewskiego, podwydawcy programu, który wcześniej związany był z “Halo tu Polsat”. Wcześniej do redakcji śniadaniówki TVN dołączył reporter Onetu Paweł Tworek.
Czytaj także: Ze śniadaniówki Polsatu do „Dzień Dobry TVN”
W październiku program “Dzień Dobry TVN” był liderem formatów śniadaniowych, ze średnią oglądalnością na poziomie 328 tys. widzów, co przełożyło się na 7,7 proc. udziału stacji w telewizyjnym rynku w grupie wszystkich widzów, 9,29 proc. w przedziale wiekowym 20-54 oraz 8,64 proc. w grupie 16-49 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Dołącz do dyskusji: Uczestnik programów TVN nową twarzą "Dzień Dobry TVN"