SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zuzanna Ledworowska rozwinie biznes w agencji Lettly

Zuzanna Ledworowska objęła stanowisko business development managerki w agencji influencer marketingu Lettly. Awanse otrzymały Katarzyna Tarapata, Marta Molendowska i Natalia Sochacka.

Zuzanna Ledworowska w Lettly opowiada za pozyskiwanie nowych klientów oraz tworzenie strategii influencer marketingowych dla klientów agencji na stanowisku business development managerki.  

Ledworowska to twórczyni internetowa, specjalizuje się w strategii i analityce influencer marketingu. Współpracowała z markami takimi jak Galderma, SFD, LPP, Your Kaya. Dodatkowo przeszkoliła ponad 1000 osób z zakresu strategii budowania zaangażowanych społeczności i efektywnych działań z twórcami internetowymi.

- Razem z Zuzanną Śleszyńską (co-founder i creative director w Lettly) budujemy taką firmę, w jakiej sami chcielibyśmy pracować. Stawiamy na otwartą komunikację, darzymy się szacunkiem i zaufaniem. Tym samym dbamy i wspieramy w rozwoju nasz team, bo właśnie dzięki tym wspaniałym ludziom, z którymi pracujemy możemy działać zgodnie z wartościami, które przyświecają nam od początku istnienia Lettly - komentuje CEO agencji, Jakub Orłowski.

Awanse w Lettly

Katarzyna Tarapata od 6 lat specjalizuje się w influencer marketingu, wcześniej zajmowała się PRem oraz obszarem e-commerce. Przez 3 lata w Lettly obejmowała stanowisko account managerki i pracowała z takimi markami jak T-Mobile, Perrigo, L’Oreal, Alpro, Netflix czy Adidas. Ostatnio awansowała na stanowisko team Lleaderki i poszerzyła tym samym zakres swoich obowiązków o koordynację pracy teamu juniorskiego.

Marta Molendowska swoją karierę zawodową zaczęła ponad 1,5 roku temu od stażu w Lettly. Pierwsze doświadczenie w influencer marketingu zdobywała pracując przy kampaniach dla marek Vichy oraz Hardmade. Obecnie awansowała na stanowisko junior account managerki i samodzielnie prowadzi projekty dla klientów Lettly.

Natalia Sochacka jest psycholożką biznesu i od ponad 4 lat jest związana z marketingiem, a od 1,5 roku swoją uwagę skupia na influencerach. Awansowała na stanowisko junior account managerki w Lettly i zajmuje się głównie kampaniami realizowanymi na TikToku oraz kompleksową obsługą projektów dla takich klientów jak Iwostin, Netflix i The Sims.

Dołącz do dyskusji: Zuzanna Ledworowska rozwinie biznes w agencji Lettly

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl