SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Lettly promuje markę Oatly

Agencja influencer marketingu Lettly współpracuje z marką napojów roślinnych Oatly przy nowej kampanii, której celem jest zachęcenie Polaków do spróbowania owsianej alternatywy dla krowiego mleka. 

Po stronie Lettly jest koordynacja influencer marketingu, a za kreację odpowiada Oatly.

Kiosk Oatly, zniżki i testy 

W ramach kampanii od 4 do 17 listopada  przy warszawskiej Elektrowni Powiśle działać będzie Kiosk Oatly, w którym będzie można napić się kawy z napojem owsianym. Aktywację wypromują influencerzy.

Zobacz: Owsiany gigant rusza z kampanią w Polsce. W reklamach slogan po angielsku

Działania uzupełnią blind testy oraz zniżki na kawę z Oatly  w wybranych kawiarniach w Warszawie, Gdańsku, Krakowie i Poznaniu. 
Kampania będzie prowadzona głównie w mediach społecznościowych na TikToku i Instagramie, co pozwoli dotrzeć do szerokiego grona konsumentów, którzy chcą zastanowić się nad swoimi codziennymi wyborami i ich wpływem na planetę.

Agencja strategiczna influencer marketingu Lettly będzie odpowiadać za przygotowanie pomysłów, dobór i obsługę influencerów, a także nadzór nad przygotowaniem publikacji.

Dołącz do dyskusji: Lettly promuje markę Oatly

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl