Sanofi współpracuje z Lettly
Firma farmaceutyczna Sanofi rozpoczęła współpracę z agencją Lettly, aby zbudować większą świadomość produktów Essentia Proactive i Magne B6. Kampania marketingowe będzie wkrótce widoczne na TikToku i Instagramie.
Sanofi połączyło siły z agencją strategicznego influencer marketingu, Lettly, aby zbudować większą świadomość na rynku.
Agencja skupia się na obsłudze dwóch produktów: Essentii Proactive, wspierającej funkcjonowanie wątroby - działania kierowane są do kobiet w wieku 30+ oraz Magne B6 — kampania skupia się na edukacji dotyczącej wpływu magnezu na redukcję stresu i zwiększenie energii życiowej. Skierowana jest m.in. do rodziców, borykających się z wypaleniem rodzicielskim.
Materiały, które powstaną ze współpracy z influencerami, zostaną opublikowane na Instagramie i TikToku.
Działania marketingowe mają za zadanie nie tylko przyciągnąć uwagę, ale również zmotywować obserwatorów do dbania o własne zdrowie, pokazując, że zdrowe nawyki mogą być łatwo włączone do codziennej rutyny.
- Współpraca z Sanofi otwiera przed nami nowe możliwości w zakresie tworzenia contentu, który jest zarówno edukacyjny, jak i motywujący. Wspólnie chcemy pokazać, że dbanie o zdrowie nie musi być trudne do wdrożenia, a nawet proste zmiany mogą znacząco wpłynąć na poprawę jakości życia - mówi Jakub Orłowski, CEO w Lettly.
Dołącz do dyskusji: Sanofi współpracuje z Lettly