SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wojciech Pigla i Michał Romanowski na czele działu digitalowego Q&A Communications

Agencja Q&A Communications wyodrębniła w swojej strukturze dział realizujący projekty internetowe. Jego szefami zostali Michał Romanowski i Wojciech Pigla.

Od lewej: Wojciech Pigla i Michał RomanowskiOd lewej: Wojciech Pigla i Michał Romanowski

- Już od dłuższego czasu kluczowe elementy oferty Q&A uzupełniane były działaniami w sieci. Jednak uznaliśmy, że nadszedł czas by zaoferować obecnym i przyszłym klientom pełen zakres możliwości zintegrowanej komunikacji digital - uzasadnia Przemysław Wojak, partner zarządzający Q&A Communications.

Nowy dział, uruchomiony pod nazwą Q&A Inception, oferuje usługi z zakresu SEO/SEM, analityki i strategii komunikacji internetowej, tworzenia aplikacji mobilnych oraz wirtualnej rzeczywistości. Funkcjonuje w oparciu o autorską metodologię IDEA.

Nowym działem kierują Michał Romanowski (odpowiada za usługi innowacyjne) i Wojciech Pigla (odpowiada za social media). Romanowski przez kilkanaście lat pracował jako marketer i sprzedawca, m.in. w IDS Share, SpeedUp Venture Capital Group, Wyższej Szkole Bankowej, Beoynd.pl i Programa.pl. Pigla był związany m.in. z agencjami marketingowymi Płodni.com, Avocado, MDA.pl i PoorNoMore.pl (w tej ostatniej przez 2,5 roku był członkiem zarządy), a także ze Stowarzyszenie Wiosna, Grupą Muszkieterów, Wydawnictwem Forum.

- Metodologia IDEA daje pewność, że prawidłowo rozpoznamy i opiszemy insight oraz persony, dla których zaprojektujemy najlepsze rozwiązania i strategie dotarcia. Przełożą się one na osiąganie celów stawianych przez klienta - przekonuje Michał Romanowski.

Q&A Communications obsługiwała już w internecie i w zakresie nowych technologii takie marki jak m.in. Subway, Energa, Galeria Malta, Kozel, Międzychód, Essilor i Green Cross.

Dołącz do dyskusji: Wojciech Pigla i Michał Romanowski na czele działu digitalowego Q&A Communications

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl