AF.agency, Riverwood oraz Q&A Communications łączą się w ARQ
Trzy agencje z Poznania - Q&A Communications (PR), AF.agency (technologie) i Riverwood (kreacja i strategia) od połowy przyszłego roku będę funkcjonowały pod wspólnym szyldem ARQ.
Jak informuje portal Wirtualnemedia.pl Michalina Dolińska, head of PR w Q&A Communications, proces połączenia trzech agencji właśnie się rozpoczął, a jego efekty zostaną przedstawione podczas premiery nowej agencji ARQ (nazwa od pierwszych liter jednoczących się firm), planowanej na połowę 2022 r.
– W pierwszej połowie roku planujemy skupić się nad budowaniem struktury ARQ, w tym również ustaleniem składu zarządu i szczegółów jego funkcjonowania – mówi nam Michalina Dolińska.
ARQ nową agencją na rynku
– Naszym celem jest zbudowanie elastycznej, interdyscyplinarnej struktury, aby móc realizować wymagające, wieloaspektowe projekty, przecinające wiele tradycyjnych obszarów marketingu. Tworzymy ARQ, żeby wspólnie z naszymi klientami kreować scenariusze przyszłości. Wierzymy, że przedstawimy imponującą ofertę, opierając się na potrzebach wynikających zarówno z cyfrowej rewolucji, jak i ze zrównoważonego rozwoju – mówi Przemysław Wojak, managing partner Q&A Communications.
ARQ będzie zatrudniała ponad 70 osób i oferowała komunikację m.in. w oparciu o cyfrowe usługi i produkty.
– Mamy plan i jesteśmy odważni. To wyjątkowe wydarzenie i największe połączenie agencji na naszym rynku w tym roku. Po zakończeniu całego procesu zyskamy trzy razy więcej świetnych specjalistów, trzy razy więcej doświadczenia i jeszcze szersze spojrzenie na rynek. Ta siła, te możliwości i wspólne wartości, które dzielimy z AF.agency i Q&A Communications, pozwolą nam lepiej zaadresować potrzeby przyszłego odbiorcy, a tym samym budować jeszcze bardziej świadome marki – podkreśla Dominik Stachowiak, managing partner Riverwood.
AF.agency, Riverwood I Q&A Communications łączą siły
AF.agency, Riverwood oraz Q&A Communications od lat świadczą wyspecjalizowane usługi dla liderów branż, takich jak AGD, FMCG, automotive i energetyka odnawialna.
AF.agency jest agencją technologiczną, która od 2004 roku buduje dedykowane produkty cyfrowe przy użyciu autorskich narzędzi sprzedażowych, analitycznych i szkoleniowych, prowadząc przy tym własne laboratorium neuromarketingowe. Od lat obsługuje klientów takich jak Amica, Škoda Polska czy Teva.
Riverwood jako agencja strategiczno-kreatywna pracuje dla marek Volkswagen, Novartis i Shuum Hotel.
Q&A Communications to 30-osobowa organizacja o 20-letnim doświadczeniu, specjalizująca się w komunikacji, kreowaniu i ochronie wizerunku, realizująca projekty 360, z silną pozycją w obszarach ekologii, energii odnawialnej, zrównoważonego rozwoju i CSR. Pracuje dla polskich i zagranicznych marek, są to m.in.: EDP Renewables, Ahmad Tea, Amica, Selgros Cash&Carry, Subway i Posnania.
Dołącz do dyskusji: AF.agency, Riverwood oraz Q&A Communications łączą się w ARQ