Warka znów reklamowana „na każde zgrupowanie” (wideo)
Ruszyła kolejna kampania reklamowa piwa Warka (Grupa Żywiec) nawiązująca do sponsorowania przez nią piłkarskiej reprezentacji Polski. Akcję przygotowały firmy Just, Men At Work i Macroscope OMD.
Nowa kampania Warki pokazuje, że to piwo jest dobre na każde zgrupowanie - w pubie, w domu czy na murawie, wśród znajomych i rodziny. Reklamy podkreślają wyjątkową atmosferę spotkania, zwłaszcza gdy przeżywa się jeszcze sportowe emocje.
To kolejny etap działań marketingowych Warki związanych z tym, że jest ona oficjalnym sponsorem naszej reprezentacji piłkarskiej. Poprzednie reklama „na każde zgrupowanie” była emitowana w czasie Euro (obejrzyj ją i przeczytaj więcej).
Obecna akcja reklamowa od 3 września jest prowadzona w telewizji (kanały ogólnopolskie), internecie oraz BTL-u. Kreację spotu telewizyjnego przygotowała agencja Just, działania BTL poprowadzi agencja Men At Work, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Macroscope OMD.
Dołącz do dyskusji: Warka znów reklamowana „na każde zgrupowanie” (wideo)