Carat zaczął mediowo obsługiwać Grupę Żywiec
Należący do Grupy Dentsu dom mediowy Carat rozpoczął obsługę mediową Grupy Żywiec, do której należą takie marki piwa, jak Warka, Żywiec czy Heineken. To efekt globalnego przetargu sprzed trzech lat.
Od stycznia tego roku za planowanie i zakup mediów do kampanii Grupy Żywiec odpowiada dom mediowy Carat (Dentsu). Oznacza to zakończenie dotychczasowej, kilkuletniej współpracy w tym obszarze z agencją mediową Starcom (Publicis Groupe).
Kooperacja marketera z Caratem nie jest jednak wynikiem aktualnie zakończonego przetargu. To skutek globalnego postępowania Grupy Heineken sprzed trzech lat, kiedy to firma do obsługi na poziomie międzynarodowym wybrała Grupę Dentsu.
Z naszych ustaleń wynika, że wówczas Grupa Żywiec sprzeciwiła się globalnej decyzji Grupy Heineken i wynegocjowała z centralą, że obsługą mediową jej marek piwa w Polsce nadal - w kolejnych latach - zajmować będzie się Starcom.
Ta współpraca zakończyła się w grudniu 2023 roku i tym samym budżet mediowy Grupy Żywiec został przeniesiony do Carata. Jak się dowiedział serwis Wirtualnemedia.pl, Grupa Żywiec chciała kontynuować współpracę ze Starcomem, ale nie dostała na to zgody centrali.
Dołącz do dyskusji: Carat zaczął mediowo obsługiwać Grupę Żywiec