„W rytmie serca” w nowym paśmie straciło widzów, ale Polsat był liderem. 15,59 mln zł z reklam
Piąty sezon „W rytmie serca” emitowany w niedziele o godz. 22.05 oglądało średnio 1,21 mln widzów, o 680 tys. widzów mniej niż trzeci sezon pokazywany rok temu dwie godziny wcześniej. Produkcja dała Polsatowi pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 15,59 mln zł.
„W rytmie serca 5” na antenie Polsatu oglądać można było w okresie od 20 października ub.r. do 19 stycznia br., w niedziele o godz. 22.05. Średnia widownia premierowych odcinków wyniosła 1,21 mln osób, co przełożyło się na 10,74 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,32 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,04 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył się odcinek z 10 listopada - zgromadził on przed telewizorami 1,39 mln oglądających.
Dla porównania, trzeci sezon produkcji, emitowany jesienią ub.r. (głównie w niedziele o godz. 20.00), śledziło 1,89 mln osób, co przełożyło się na 11,63 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 10,03 proc. w grupie 16-49 oraz 10,53 proc. w grupie 16-59.
Polsat w paśmie nadawania serialu zajął pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Wiceliderem w tym paśmie była TVP1, która emitując wtedy gł. filmy fabularne osiągała 9,23 proc. udziału. Trzeci był TVN (gł. filmy fabularne, a także „39 i pół tygodnia” oraz relacja z 28. Finału WOŚP; 5,34 proc.), a czwarta - TVP2 (gł. filmy i powtórki „Wkręconych w randkę”; 4 proc.).
Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Polsat był liderem rynku.
Wpływy z reklam pokazanych wokół premierowych odcinków serialu wyniosły 15,59 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Serial „W rytmie serca” opowiada o losach zdolnego chirurga dr Adama Żmudy, który zmuszony do rezygnacji z pracy w renomowanym szpitalu, planuje zmienić swoje życie i chce dołączyć do Lekarzy bez Granic w Afryce. Przed wyjazdem odwiedza rodzinne miasto, Kazimierz Dolny, w którym na jaw wychodzą skrywane sekrety.
Producentem wykonawczym projektu jest należąca do Tadeusza Lampki firma Artrama.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 9,85 proc.
Dołącz do dyskusji: „W rytmie serca” w nowym paśmie straciło widzów, ale Polsat był liderem. 15,59 mln zł z reklam