Vivid Games: nowa strategia, w 2015 r. wejście na GPW
Studio deweloperskie Vivid Games ogłosiło nową strategię, która zakłada m.in. produkcję 1-2 tytułów rocznie, wydawanie i inwestycje w gry producentów zewnętrznych, przejęcia oraz zwiększenie obecności na rynkach azjatyckich. Ponadto spółka zamierza przeprowadzić prywatną ofertę akcji i przenieść notowania na GPW.
Z prywatnej oferty akcji firma chce pozyskać 7-10 mln zł. Papiery zostaną zaoferowane wybranym inwestorom instytucjonalnym, a za cały proces, którego zakończenie planowane jest w pierwszym półroczu br., odpowiedzialne będzie biuro maklerskie Ipopema Securities. Kolejnym krokiem będzie przeniesienie do końca tego roku notowań na GPW.
Jednym z głównym punktów nowej strategii spółki jest publikacja 2-4 nowych gier w modelu Free2Play rocznie. Ma to być możliwe dzięki temu, że oprócz produkcji Vivid Games zostanie również wydawcą gier.
Spółka chce również zwiększyć swoją obecność w Azji. "Negocjujemy kilkanaście umów, zarówno w zakresie nowych kanałów dystrybucji, jak i przede wszystkim w sprawie publikacji Real Boxing 2 w Azji." - powiedział Remigiusz Kościelny, prezes Vivid Games.
Kolejne tytuły, które mają powstać na fundamencie "Real Boxing 2", to "Street Fighting" i "Real Casino". Ich premiery są planowane na 2016 r.
Ponadto Vivid Games zamierza zaoferować graczom możliwość globalnego sieciowego współzawodnictwa. Będzie to możliwe dzięki platformie mobilnego e-sportu, która ma zostać uruchomiona w 2016 r.
Dołącz do dyskusji: Vivid Games: nowa strategia, w 2015 r. wejście na GPW