Viral promujący start telewizji TNT podbija internet (wideo)
Viral "A dramatic surprise on a quiet square", który jest elementem kampanii promującej start kanału TNT w Belgii, w ciągu doby zobaczyło ponad 6,5 mln internautów.
Kampania promująca kanał TNT, który Turner Broadcasting System uruchomiło w Belgii 10 kwietnia, wystartowała w środę, a już stała się przebojem internetu. Klip „Push to Add Drama” błyskawicznie rozprzestrzenił się w sieci i został podchwycony przez międzynarodowe media m.in CNN, The Sun czy Huffington Post. Również wśród polskich internautów odbił się szerokim echem.
- Mieliśmy fantastyczny pomysł i świetną agencję, która pomogła nam go zrealizować. Cieszę się, że internauci to docenili - powiedziała Małgorzata Chapman, dyrektor marketingu i PR kanału TNT w Europie Środkowo-Wschodniej i krajach Beneluksu.
Kampania została zrealizowana przez belgijską agencję reklamową Duval Guillaume Modem.
TNT Benelux to kanał rozrywkowy nadawany w jakości HD, który prezentuje seriale i filmy.
Dołącz do dyskusji: Viral promujący start telewizji TNT podbija internet (wideo)