VCCP traci budżet reklamowy Hyundaia
Hyundai zakończył czteroletnią współpracę z agencją VCCP, którazajmowała się wartym 12 milionów funtów budżetem reklamowym firmyna rynku brytyjskim.
Południowokoreański producent samochodów postanowił, że terazbudżet ten będzie obsługiwać jego wewnętrzna agencja reklamowaInnocean. W ten sposób Hyundai chce zwiększyć swoją efektywnośćkosztową w Europie - informuje serwis Marketing Week.
Innocean będzie w tym zakresie współpracować z agencją reklamowąM&C Saatchi, która obsługuje ogólnoeuropejski budżetHyundaia.
Wygrywając przetarg na obsługę brytyjskiego budżetu reklamowegomarki w 2004 roku, VCCP pokonała w finałowej rozgrywce agencjęAbbott Mead Vickers.BBDO.
źródło: Marketing Week
Dołącz do dyskusji: VCCP traci budżet reklamowy Hyundaia