SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

VCCP traci budżet reklamowy Hyundaia

Hyundai zakończył czteroletnią współpracę z agencją VCCP, która zajmowała się wartym 12 milionów funtów budżetem reklamowym firmy na rynku brytyjskim.

Południowokoreański producent samochodów postanowił, że teraz budżet ten będzie obsługiwać jego wewnętrzna agencja reklamowa Innocean. W ten sposób Hyundai chce zwiększyć swoją efektywność kosztową w Europie - informuje serwis Marketing Week.

Innocean będzie w tym zakresie współpracować z agencją reklamową M&C Saatchi, która obsługuje ogólnoeuropejski budżet Hyundaia.

Wygrywając przetarg na obsługę brytyjskiego budżetu reklamowego marki w 2004 roku, VCCP pokonała w finałowej rozgrywce agencję Abbott Mead Vickers.BBDO.

źródło: Marketing Week

Dołącz do dyskusji: VCCP traci budżet reklamowy Hyundaia

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl