SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Hyundai ma w Polsce nowego dyrektora marketingu

Łukasz Borak rozpoczął pracę w Hyundai Motor Poland na stanowisku dyrektora marketingu. W jego karierze zawodowej marketing i motoryzacja splatają się od osiemnastu lat. 

 

- Dołączyłem do Hyundaia w niesamowitym momencie. Ofensywa modelowa sprawia, że przed działem marketingu jest sporo ciekawych wyzwań. Przemyślane i odważne działania marketingowe są kluczowym elementem wspierającym sprzedaż, zarówno w krótko jak i długoterminowym okresie. Branża automotive przechodzi teraz duże zmiany. Hyundai jest na to gotowy gdyż produkuje samochody w praktycznie każdym segmencie. Rolą marketingu jest wspierać sprzedaż i komunikować zalety tych samochodów jak najszerzej: odważnie i konsekwentnie. I to właśnie zamierzamy robić - mówi Łukasz Borak. 

Z branżą motoryzacyjną jest związany od 18 lat. Karierę rozpoczynał w domu mediowym Zenith Optimedia Group, gdzie odpowiadał za projekty zakupu mediów dla klientów z różnych branż, w tym dla polskiego oddziału marki Hyundai. Następnie pracował w Peugeot Polska, najpierw na stanowisku media & CRM managera, następnie na pozycji head of digital.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

W 2015 roku Łukasz Borak dołączył do zespołu Volvo Car Poland, gdzie przez 7 lat zajmował się działaniami marketingowymi. Ostatnie dwa lata pracował na stanowisku global brand &marketing planning lead, gdzie koordynował działania licznych rynków europejskich, w tym oddział w Szwecji i Wielkiej Brytanii.

Łukasz Borak jest absolwentem marketigu i zarządzania na Akademii Leona Koźmińskiego, gdzie później ukończył także studia Executive MBA. 

Dołącz do dyskusji: Hyundai ma w Polsce nowego dyrektora marketingu

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tytuł
Hyundai nie potrzebuje nowych ludzi z Volvo. Hyundai potrzebuje samochodów, które nie są brzydkie. Jeśli centrala chce się bawić w Francuzów, bo wydaje jej się, że będzie wyznaczać światowe trendy stylistyczne, to efekty będą jakie będą.
odpowiedź