SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Tylko Ty się liczysz” - LOT reklamuje Boeingi 787 Dreamliner (wideo)

Pod hasłem „Tylko Ty się liczysz” rusza kampania reklamowa PLL LOT prezentująca samoloty Boeing 787 Dreamliner, które niebawem dołączą do floty tych linii. Akcję przygotowały agencja DDB Warszawa i dom mediowy Universal McCann.

Startująca właśnie kampania reklamowa PLL LOT informuje, że LOT to pierwsze linie lotnicze w Europie z najnowocześniejszymi samolotami świata - Boeingami 787 Dreamliner. Reklamy prezentują wysoki standard, jaki te samoloty oferują pasażerom, m.in. w formie oryginalnej konfiguracji i wyposażenia pokładowego, systemu rozrywki pokładowej, czy chociażby foteli w klasie Elite Club rozkładanych do całkowicie płaskiego łóżka. Jednocześnie kampania w haśle „Tylko Ty się liczysz” podkreśla w centrum zainteresowania LOT-u - zarówno na ziemi, jak i na pokładach samolotów - jest pasażer.

>>> 14 grudnia pierwszy rejs Boeinga 787 Dreamliner w barwach PLL LOT (wideo)

Akcja reklamowa - zaplanowana do połowy listopada - obejmuje telewizję (TVN, TVN CNBC, stacje tematyczne TVP, Polsatu i Discovery), kina (Cinema City, Multikino, kina studyjne), prasę (m.in. „Rzeczpospolita”, „Gazeta Wyborcza”, „Wprost”, „Bloomberg BusinessWeek Polska”, „Uważam Rze”, „Newsweek”, „Forbes”, „Harpers Bazaar”), internet (główne portale i pakiety tematyczne, a także kanały własne LOT-u, w tym lot.com, fanpage na Facebooku i strona dreamliner.lot.com) oraz POS. 

Kreacją i produkcją kampanii zajęła się agencja reklamowa DDB Warszawa, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann.

Dołącz do dyskusji: „Tylko Ty się liczysz” - LOT reklamuje Boeingi 787 Dreamliner (wideo)

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ekspert z dużej E
Raczej to powinno brzmieć "Liczy się tylko kasa". Z jednej strony szukają kasy sprzedawając m.in. swoją luksusową siedzibę a z drugiej kupują nowe samoloty. Jaki jest w tym logiczny sens ? Myślę że LOT skończy tak samo jak Centrum Zdrowia Dziecka.
0 0
odpowiedź
User
pff
@Ekspert z dużej E - sens w tym taki, że samolotami latają i na tym mają zarabiać, a siedziba nie wygeneruje im kasy. W końcu do przewoźnik, nie zarządca nieruchomości
0 0
odpowiedź
User
olo
dobry plakat,nawet haslo mozna wywalic
0 0
odpowiedź