SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Twój Styl” na czele sprzedaży pism luksusowych, „Glamour” stracił najwięcej

W sierpniu 2014 roku liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych był „Twój Styl”. Największym wzrostem pochwalić się mogła „Uroda”, a na przeciwnym biegunie znalazł się magazyn „Glamour”.

Sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w sierpniu 2014 roku wyniosła 210 183 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do sierpnia 2013 roku pismo to zanotowało wzrost o 2,56 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą lokatę zajął magazyn „Cosmopolitan” (Marquard Media Polska) z wynikiem na poziomie 101 889 egz., po spadku o 15,74 proc.

Trzecia pozycja należała do miesięcznika „Joy” (Marquard Media Polska). Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się o 20,29 proc. i wyniósł 95 669 egz.

Na piątym miejscu uplasował się miesięcznik „Wysokie Obcasy Extra” (Agora), który do lutego br. był dwumiesięcznikiem. Sprzedaż ogółem tego tytułu w sierpniu br. wyniosła 89 077 egz.

Największym wzrostem sprzedaży ogółem - o 37,85 proc. do 51 750 egz. - pochwalić się mógł magazyn „Uroda” (Edipresse Polska), który jednak spadł z miejsca dziewiątego na dziesiąte. To dane dotyczące podwójnego i zarazem ostatniego wydania tego miesięcznika. Tytuł od listopada br. będzie kwartalnikiem wydawanym pod marką „Flesz Uroda” (więcej na ten temat).

Z kolei najwięcej - 30,57 proc. - stracił miesięcznik „Glamour” (Grupa Burda), którego wynik wyniósł 78 082 egz. W zestawieniu spadł on z miejsca czwartego na siódme.

Magazyny „Harper’s Bazaar” i „Hot Moda” (oba wydawane przez Marquard Media Polska) miały łączone wydania lipcowo-sierpniowe, których wyniki opublikowane zostały w deklaracjach za lipiec br. Sprzedaż ogółem podwójnego numeru „Harper’s Bazaar” wyniosła 38 384 egz., a „Hot Mody” - 53 880 egz. (więcej na ten temat). Łączony numer lipcowo-sierpniowy miał też miesięcznik Burdy „InStyle”, który osiągnął sprzedaż ogółem na poziomie 66 934 egz.

Wirtualnemedia.pl

sierpień

ZKDP

2014

2013

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Twój Styl

289 977

211 537

210 183

299 990

205 198

204 937

Cosmopolitan

160 000

101 889

101 889

160 000

121 069

120 919

Joy

160 000

95 701

95 669

180 000

120 016

120 016

Pani

139 082

92 882

92 732

149 972

106 105

105 677

Wysokie Obcasy Extra

148 000

95 717

89 077

-

-

-

Zwierciadło

149 740

78 458

78 458

143 000

86 701

86 701

Glamour

145 000

78 114

78 082

160 420

112 462

112 462

Avanti

135 000

70 517

70 151

155 000

91 922

91 866

Elle

100 000

59 323

57 291

115 000

71 744

69 744

Uroda

78 018

51 750

51 750

80 520

43 541

37 541

Shape

38 000

22 019

22 019

38 000

22 980

22 980


W sierpniu 2014 roku w porównaniu do lipca 2014 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 86,07 proc.) również pochwalić się mogła „Uroda” (Agora). Z kolei najwięcej w tym ujęciu stracił magazyn „Avanti” (Agora) - było to 11,48 proc.

Wirtualnemedia.pl

2014

ZKDP

sierpień

lipiec

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Twój Styl

289 977

211 537

210 183

294 930

204 618

203 300

Cosmopolitan

160 000

101 889

101 889

160 000

87 099

87 099

Joy

160 000

95 701

95 669

160 000

82 194

82 194

Pani

139 082

92 882

92 732

139 933

80 458

80 308

Wysokie Obcasy Extra

148 000

95 717

89 077

135 731

83 382

77 480

Zwierciadło

149 740

78 458

78 458

149 760

78 478

78 478

Glamour

145 000

78 114

78 082

145 000

65 361

65 361

Avanti

135 000

70 517

70 151

137 000

79 624

79 253

Elle

100 000

59 323

57 291

104 000

60 541

58 541

Uroda

78 018

51 750

51 750

66 000

27 812

27 812

Shape

38 000

22 019

22 019

38 000

21 047

21 047

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Twój Styl” na czele sprzedaży pism luksusowych, „Glamour” stracił najwięcej

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kas
zaraz zaraz, luksusowych?:)) to się kilka tyułów załapało chyba przez pomyłkę. Czy chodzi o jakość papieru?
0 0
odpowiedź
User
A
A czemu nie ma In Styla?
0 0
odpowiedź