„Twój Styl” na czele sprzedaży pism luksusowych, „Glamour” stracił najwięcej
W sierpniu 2014 roku liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych był „Twój Styl”. Największym wzrostem pochwalić się mogła „Uroda”, a na przeciwnym biegunie znalazł się magazyn „Glamour”.
Sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w sierpniu 2014 roku wyniosła 210 183 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do sierpnia 2013 roku pismo to zanotowało wzrost o 2,56 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą lokatę zajął magazyn „Cosmopolitan” (Marquard Media Polska) z wynikiem na poziomie 101 889 egz., po spadku o 15,74 proc.
Trzecia pozycja należała do miesięcznika „Joy” (Marquard Media Polska). Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się o 20,29 proc. i wyniósł 95 669 egz.
Na piątym miejscu uplasował się miesięcznik „Wysokie Obcasy Extra” (Agora), który do lutego br. był dwumiesięcznikiem. Sprzedaż ogółem tego tytułu w sierpniu br. wyniosła 89 077 egz.
Największym wzrostem sprzedaży ogółem - o 37,85 proc. do 51 750 egz. - pochwalić się mógł magazyn „Uroda” (Edipresse Polska), który jednak spadł z miejsca dziewiątego na dziesiąte. To dane dotyczące podwójnego i zarazem ostatniego wydania tego miesięcznika. Tytuł od listopada br. będzie kwartalnikiem wydawanym pod marką „Flesz Uroda” (więcej na ten temat).
Z kolei najwięcej - 30,57 proc. - stracił miesięcznik „Glamour” (Grupa Burda), którego wynik wyniósł 78 082 egz. W zestawieniu spadł on z miejsca czwartego na siódme.
Magazyny „Harper’s Bazaar” i „Hot Moda” (oba wydawane przez Marquard Media Polska) miały łączone wydania lipcowo-sierpniowe, których wyniki opublikowane zostały w deklaracjach za lipiec br. Sprzedaż ogółem podwójnego numeru „Harper’s Bazaar” wyniosła 38 384 egz., a „Hot Mody” - 53 880 egz. (więcej na ten temat). Łączony numer lipcowo-sierpniowy miał też miesięcznik Burdy „InStyle”, który osiągnął sprzedaż ogółem na poziomie 66 934 egz.
Wirtualnemedia.pl |
sierpień |
|||||
ZKDP |
2014 |
2013 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Twój Styl |
289 977 |
211 537 |
210 183 |
299 990 |
205 198 |
204 937 |
Cosmopolitan |
160 000 |
101 889 |
101 889 |
160 000 |
121 069 |
120 919 |
Joy |
160 000 |
95 701 |
95 669 |
180 000 |
120 016 |
120 016 |
Pani |
139 082 |
92 882 |
92 732 |
149 972 |
106 105 |
105 677 |
Wysokie Obcasy Extra |
148 000 |
95 717 |
89 077 |
- |
- |
- |
Zwierciadło |
149 740 |
78 458 |
78 458 |
143 000 |
86 701 |
86 701 |
Glamour |
145 000 |
78 114 |
78 082 |
160 420 |
112 462 |
112 462 |
Avanti |
135 000 |
70 517 |
70 151 |
155 000 |
91 922 |
91 866 |
Elle |
100 000 |
59 323 |
57 291 |
115 000 |
71 744 |
69 744 |
Uroda |
78 018 |
51 750 |
51 750 |
80 520 |
43 541 |
37 541 |
Shape |
38 000 |
22 019 |
22 019 |
38 000 |
22 980 |
22 980 |
W sierpniu 2014 roku w porównaniu do lipca 2014 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 86,07 proc.) również pochwalić się mogła „Uroda” (Agora). Z kolei najwięcej w tym ujęciu stracił magazyn „Avanti” (Agora) - było to 11,48 proc.
Wirtualnemedia.pl |
2014 |
|||||
ZKDP |
sierpień |
lipiec |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Twój Styl |
289 977 |
211 537 |
210 183 |
294 930 |
204 618 |
203 300 |
Cosmopolitan |
160 000 |
101 889 |
101 889 |
160 000 |
87 099 |
87 099 |
Joy |
160 000 |
95 701 |
95 669 |
160 000 |
82 194 |
82 194 |
Pani |
139 082 |
92 882 |
92 732 |
139 933 |
80 458 |
80 308 |
Wysokie Obcasy Extra |
148 000 |
95 717 |
89 077 |
135 731 |
83 382 |
77 480 |
Zwierciadło |
149 740 |
78 458 |
78 458 |
149 760 |
78 478 |
78 478 |
Glamour |
145 000 |
78 114 |
78 082 |
145 000 |
65 361 |
65 361 |
Avanti |
135 000 |
70 517 |
70 151 |
137 000 |
79 624 |
79 253 |
Elle |
100 000 |
59 323 |
57 291 |
104 000 |
60 541 |
58 541 |
Uroda |
78 018 |
51 750 |
51 750 |
66 000 |
27 812 |
27 812 |
Shape |
38 000 |
22 019 |
22 019 |
38 000 |
21 047 |
21 047 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Twój Styl” na czele sprzedaży pism luksusowych, „Glamour” stracił najwięcej