SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tears of Joy partnerem nowego programu akceleracji TikToka

Agencja social media influencer marketingu Tears of Joy została wybrana przez TikToka do udziału w programie akceleracji twórców i streamerów live tej platformy. Agencja będzie odpowiedzialna za zarządzanie twórcami, ich rozwój oraz edukację. 

W ramach programu „TikTok Live”, Tears of Joy będzie odpowiadać za selekcję i współpracę ze streamerami, zapewniając im wsparcie w doskonaleniu umiejętności, a także dbając o przestrzeganie standardów i zasad TikToka. Twórcy mogą zgłaszać się do programu samodzielnie, proces doboru będzie oparty na skrupulatnej ocenie ich potencjału.

„TikTok Live”

- Cieszę się, że obszar live streamów zaczyna się profesjonalizować i zostało nam powierzone zadanie rozwijania twórców w tym dynamicznym obszarze. Chcemy, aby nasi specjaliści współpracowali na co dzień z najbardziej kreatywnymi ludźmi, dla których streaming stał się głównym źródłem zarobku - mówi Łukasz Kępiński, CEO Tears of Joy.  

Program akceleracji ma na celu nie tylko wspieranie twórców, ale również podniesienie jakości transmisji na żywo na platformie, czyniąc je bardziej atrakcyjnymi zarówno dla widzów, jak i reklamodawców. Długofalowym zamierzeniem TikToka jest wzmocnienie pozycji live streamingu jako jednego z kluczowych narzędzi komunikacji i rozrywki na platformie.

Wyniki badania Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl pokazują, że w sierpniu 2024 rok TikTok osiągnął najdłuższy spośród badanych platform społecznościowych przeciętny czas korzystania: każdy z 13,75 mln polskich użytkowników (46,09 proc. zasięgu) spędził na nim średnio 17 godzin, 55 minut i 39 sekund.

Dołącz do dyskusji: Tears of Joy partnerem nowego programu akceleracji TikToka

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl