TVP zawarła umowę z Nielsenem na dostarczanie danych oglądalności Active Family
Telewizja Polska zdecydowała się zawrzeć umowę z Nielsen Audience Measurement na dostawę danych telemetrycznych dla kanału Active Family. Biuro Reklamy TVP jest jego brokerem reklamowym.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/Active_Family_655.jpg)
Po tym jak pod koniec kwietnia TVP ogłosiła przetarg na dostawę danych telemetrycznych dla kanału Active Family, ofertę złożył jeden instytut badawczy - Nielsen Audience Measurement.
Cena zaproponowana przez Nielsen Audience Measurement to 198 645 zł, czyli mniej niż kwota, jaką na te dane zamierzała przeznaczyć TVP - 202 888,50 zł. Teraz TVP zdecydowała się podpisać z instytutem umowę. Będzie ona obowiązywać do 9 kwietnia 2019 roku.
Biuro reklamy TVP odpowiada za sprzedaż czasu antenowego w Active Family od początku maja br.
Dołącz do dyskusji: TVP zawarła umowę z Nielsenem na dostarczanie danych oglądalności Active Family