TVP szuka firmy do usług SMS-owych
Telewizja Polska w ramach przetargu zamierza wybrać firmę, która przez dwa lata będzie obsługiwać usługi nadawcy oparte na SMS-ach premium.
Podmiot wybrany w przetargu przez 24 miesiące będzie odpowiadał, m.in. za udostępnienie odpowiedniej liczby numerów na potrzeby usług Telewizji Polskiej oraz zapewnienie, żeby u wszystkich operatorów dana usługa działała w oparciu o ten sam numer.
Wykonawca będzie też obsługiwał takie usługi - chodzi o to, żeby widzowie mogli wysyłać SMS-y premium na numery podawane w programach TVP. Ponadto przygotuje dla nadawcy aplikację obsługiwać i monitorować ruch SMS w czasie rzeczywistym, w trakcie programów oraz będzie odpowiadać za usuwanie awarii.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Oferty będzie można składać do 19 października, wadium wynosi 50 tys. zł. Przy ich ocenie 98 proc. wagi będzie stanowić wysokość udziału proc. wykonawcy w przychodach z serwisów SMS (obejmujących wynagrodzenia dla operatorów telekomunikacyjnych), a 2 proc. - deklarowany czas usunięcia awarii.
Wskazano, że łączne wynagrodzenie wykonawcy ma wynieść od 1,2 do 3,4 mln zł.
W ub.r. przychody Telewizji Polskiej zwiększyły się o 7,2 proc. do 3,25 mld zł, a przy wzroście kosztów operacyjnych o 21,7 proc. do 3,12 mld zł zysk netto skurczył się ze 198,32 do 3,89 mln zł.
W planie finansowym na br. Telewizja Polska zapisała wzrost przychodów do 3,42 mld zł, zwiększyć mają się zarówno wpływy z reklam i sponsoringu, jak i rekompensaty abonamentowej. W górę pójdą też koszty energii i usług zewnętrznych, a ze sprzedaży obligacji skarbowych nadawca spodziewa się minimum 171 mln zł straty.
Dołącz do dyskusji: TVP szuka firmy do usług SMS-owych