TVP ekspresowo szuka dostawcy danych z pomiaru internetu
Telewizja Polska prowadzi przetarg na zakup danych z pomiaru internetu i danych z badania jednoźródłowego odbiorców treści multimedialnych w internecie i telewizji. Z jego zwycięzcą będzie pracować przez rok. Na złożenie ofert dała tylko 8 dni.
Przetarg dotyczy dostarczania danych z ciągłego pomiaru korzystania z internetu realizowanego na panelu liczącym co najmniej 8 tysięcy panelistów reprezentatywnym ze względu na społeczno-demograficzne cechy internautów tj.-osób w wieku 7-75 lat posiadających dostęp do internetu na terenie całego kraju.
Wybrana w nim firma zajmie się też dodatkowo dostarczaniem danych z pomiaru telewizji, tj. korzystania z kanałów telewizyjnych realizowanego na panelu liczącym co najmniej 2 500 panelistów reprezentatywnym ze względu na społeczno-demograficzne cechy osób w wieku 7 –75 lat na terenie całego kraju, niezależnie od faktu posiadania lub nie, odbiornika telewizyjnego.
O wyborze zwycięzcy zdecyduje tylko i wyłącznie cena. Wybrana firma będzie pracować dla TVP przez rok od momentu zawarcia umowy.
Przetarg prowadzony jest w ekspresowym tempie. Ogłoszono go 2 marca br., a termin składania ofert mija 10 marca.
Dołącz do dyskusji: TVP ekspresowo szuka dostawcy danych z pomiaru internetu