TVN Warner Bros. Discovery z nowym szefem kluczowego pionu
Od czerwca br. do zespołu zarządzającego TVN Warner Bros. Discovery dołączył Piotr Wasilewski. Objął on funkcję Group VP - Head of Legal & Corporate Affairs Management Poland, co oznacza, że kieruje pionem prawnym firmy. Stanowisko to było nieobsadzone od kilku miesięcy.
Wasilewski jest odpowiedzialny za wszystkie sprawy prawne w Warner Bros. Discovery w Polsce w obszarach: regulacji prawnych, prawa konkurencji, dystrybucji, sprzedaży, umów handlowych, produkcji telewizyjnej oraz news. Obsadzenie stanowiska ma szczególne znaczenie teraz, bo od wielu miesięcy nadawca oczekuje na przedłużenie koncesji kanału TVN Style, czego na razie nie chce zrobić szef Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji (koncesja wygasa 28 lipca br.). Prawnicy TVN WBD wysyłali już pisma do regulatora, by pilnie zajął się sprawą.
Piotr Wasilewski będzie również ściśle współpracował z globalnymi zespołami Litigation, Data Privacy, Ethics&Compliance, and Employment. Raportuje do Alessandry Chichi, Group Senior VP - Legal International w Warner Bros. Discovery.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Poprzednio szefową działu prawnego w firmie była Dominika Stępińska-Duch, która stanowisko to przestała pełnić z końcem grudnia ub.r., a w marcu br. rozstała się z TVN Warner Bros. Discovery.
Kim jest nowy szef pionu prawnego TVN Warner Bros. Discovery?
Piotr Wasilewski to radca prawny i doktor nauk prawnych. Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie prawa mediów i reklamy, prawa nowych technologii oraz prawa własności intelektualnej. Przez ostatnie pięć lat był partnerem w kancelarii Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy, w której odpowiadał za praktykę Media Communication & Entertainment.
Jest wieloletnim pracownikiem naukowym Uniwersytetu Jagiellońskiego, a także członkiem założycielem Stowarzyszenia Prawa Nowych Technologii. Współpracował ze Związkiem Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. W ostatnich latach pełnił także rolę arbitra Komisji Etyki Reklamy przy Radzie Reklamy. Jest prelegentem na konferencjach w Polsce i za granicą, wykładowcą studiów podyplomowych (Uniwersytet Jagielloński, Polska Akademia Nauk) oraz autorem licznych publikacji naukowych i popularnonaukowych.
Dołącz do dyskusji: TVN Warner Bros. Discovery z nowym szefem kluczowego pionu