SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TV Puls : Ewolucja zamiast rewolucji

Telewizja Puls przygotowuje się do jesiennego sezonu. Wkrótce na antenie stacji pojawią się nowe formaty oraz odświeżone wersje dotychczasowych programów. Nadawca nie planuje jednak ramówkowej rewolucji, chce wprowadzać zmiany ewolucyjnie.

Od września TV Puls będzie emitowała nowe odcinki teleturnieju "Czy jesteś mądrzejszy od 5-klasisty?". Program w zmienionej oprawie poprowadzi Marzena Rogalska, wcześniej związana z TVN Style. Na antenie pojawi się też "Niedzielny kierowca", będący nową odsłoną "Najgorszego polskiego kierowcy".

Oba formaty, w wyższych budżetach, wyprodukuje Mastiff Media Polska. Firma zrealizuje także dla stacji nowy program, który zastąpi w ramówce teleturniej muzyczny "Singa Dinga". Poza tym ofertę TV Puls mają wzbogacić magazyny kulinarne szefa kuchni Jamiego Olivera oraz nowe filmy fabularne.

Kontynuacji nie doczeka się "Paczka", realizowana przez Rochstar. Firma przedstawiła stacji nowe projekty i czeka na ich akceptację.

Według naszych informacji TV Puls rozpoczęła także prace nad nową oprawą graficzną i muzyczną kanału. Mają one jednak na razie wstępny charakter.

Nowa TV Puls nadaje od blisko 8 miesięcy. W okresie listopad 2007 - maj 2008 stacja miała średni udział w rynku na poziomie 0,7 proc. Dla porównania w okresie listopad 2006 - maj 2007 kanał posiadał 0,4 proc. udziału w rynku ( dane AGB Nielsen Media Reserach).

Miesiąc Rok AMR SHR %
listopad 2006 22412 0,34%
listopad 2007 41280 0,62%
grudzień 2006 25472 0,38%
grudzień 2007 45922 0,68%
styczeń 2007 33603 0,49%
styczeń 2008 47917 0,73%
luty 2007 36156 0,52%
luty 2008 47093 0,74%
marzec 2007 28023 0,43%
marzec 2008 45133 0,71%
kwiecień 2007 25021 0,43%
kwiecień 2008 40431 0,71%
maj 2007 24983 0,45%
maj 2008 37833 0,71%



Kamil Sokołowski: Telewizja Puls nadaje z nową ramówka już od ośmiu miesięcy. Jaki był ten okres dla stacji?

WM

Dariusz Dąbski: Ostatnie miesiące były dla nas okresem bardzo intensywnego rozwoju. Znacząco zwiększyliśmy swój zasięg, rozpoczynając emisję z nadajników we Wrocławiu, Szczecinie, Nowym Sączu i Katowicach.Obecnie docieramy do ponad 29,1 mln Polaków, a nasz zasięg naziemny to 10,61 mln widzów, czyli 27,83% mieszkańców Polski, przy całkowitym zasięgu technicznym na poziomie ok. 76,2%.

Cały czas uatrakcyjniamy nasza ramówkę, budując propozycję programową dla całej rodziny, która będzie alternatywą dla obecnej rynkowej oferty.Jestem przekonany, że zdobycie przez Telewizję Puls znaczącej pozycji rynkowej jest tylko kwestią czasu.

Czy są Państwo usatysfakcjonowani obecnym tempem rozwoju kanału?

W momencie zakupu udziałów w TV Puls przez News Corporation, stacja funkcjonowała praktycznie bez zaplecza kadrowego czy technicznego. Obecnie zatrudniamy około 300 osób, mamy silny dział newsów, własne studnia nagraniowe, realizujemy szereg międzynarodowych formatów. Myślę, że nasze tempo rozwoju jest bardzo szybkie, choć oczywiście mamy świadomość, że wiele jest jeszcze do zrobienia.

Pojawiają się informacje o planowanej ofensywie programowej TV Puls. Czy będziemy świadkami "nowego otwarcia"?
Jesienią wprowadzimy do ramówki nowe propozycję programowe, zmienimy też nieco sposób realizacji niektórych naszych programów rozrywkowych czy teleturniejów. Zmiany wprowadzamy ewolucyjnie, nie rewolucyjnie, dlatego nie planujemy "nowego otwarcia". Szczegóły naszej ramówki przedstawimy kiedy zakończymy prace nad jej opracowaniem.

* Dariusz Dąbski jest prezesem zarządu TV Puls

Dołącz do dyskusji: TV Puls : Ewolucja zamiast rewolucji

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl