Totalizator Sportowy wprowadza nową strategię komunikacji, będzie zmieniać stronę internetową
Totalizator Sportowy zaprosił agencje interaktywne do składania ofert na nowy layout korporacyjnej strony internetowej. Jej modyfikacja ma związek z wprowadzeniem nowej strategii komunikacji marki.
Jak podaje Totalizator Sportowy, przebudowa strony internetowej totalizator.pl jest bezpośrednio związana z wprowadzeniem do spółki nowej strategii komunikacji, która ma określać kierunek zarówno sposobu komunikacji za pośrednictwem strony jak i wytyczne co do jej wizerunku oraz sposoby prezentacji treści.
Strategia komunikacji precyzyjnie określa jak powinna wyglądać marka korporacyjna spółki. Powinna ona bazować na takich hasłach, jak innowacyjna, dynamiczna, transparentna, budząca szacunek, pamiętająca o tradycji.
Od firm zainteresowanych przygotowaniem nowego layoutu strony internetowej, Totalizator oczekuje, by po zmianach witryna była innowacyjna, dynamiczna, transparentna i przejrzysta. Mają się na niej znajdować treści dla obecnych i potencjalnych partnerów biznesowych, władz lokalnych, państwowych, ekspertów, graczy i dziennikarzy.
Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 6 grudnia br.
Dołącz do dyskusji: Totalizator Sportowy wprowadza nową strategię komunikacji, będzie zmieniać stronę internetową