Top Secret z wiosenną kampanią reklamową
Sieć sklepów Top Secret zaprezentowała kolekcję "Wiosna 19". Wspierać ją będzie kampania reklamowa w internecie i prasie.
Na potrzeby promocji kolekcji "Wiosna 19" przygotowano sesję zdjęciową, której autorką jest Gosią Turczyńska. Zdjęcia zrobiono w Walencji.
W kolekcji na wiosnę Top Secret stawia na miks nadruków i form. Łączy romantyczne kwiaty z kratami, paskami, formą sportową. Zgodnie ze światowymi trendami są też kreatywne druki i motywy artystyczne, nawiązujące do manifestu indywidualizmu i bardzo modne druki patchworkowe.
Zdjęcia z sesji będzie można zobaczyć na witrynach i we wnętrzach sklepów w całej sieci. Fotografia trafią też na dedykowaną stronę internetową.
W social media i na YouTube pojawiły się promocyjne filmy wideo. Ponadto, marka planuje rozpocząć współpracę z influencerami.
Specjalnie na potrzeby kampanii zostanie przygotowana strona prezentująca kolekcję. Uzupełnieniem tych działań będą publikacje w prasie (Twój Styl, Viva Moda, Harpers Bazaar, Pani, Wysokie Obcasy Extra, Avanti). Obok reklam w prasie i internecie, pojawią się także działania niestandardowe.
Za produkcję kampanii odpowiada New Order. Kreację wideo przygotował Adam Tarasiuk. Pozostałe działania przygotował dział marketingu Top Secret.
Dołącz do dyskusji: Top Secret z wiosenną kampanią reklamową