„Express Yourself” w jesiennej kampanii Top Secret
W prasie, internecie, punktach sprzedaży i na outdoorze rusza kampania reklamowa jesiennej kolekcji odzieży Top Secret (Redan SA). Akcja przebiega pod hasłem „Express Yourself” towarzyszącym marce od kilku lat.
W kampanii jesiennej kolekcji Top Secret są promowane dwie linie odzieży i dodatków dla kobiet: Bohemian Stories i Wild Elegance. W prasie akcja obejmuje zarówno reklamy (w magazynach takich jak „Twój Styl”, „Elle”, „In Style”, „Viva Moda”, „Glamour”, „Party Style”, „Gala”, „CKM” i „Kreator” - dodatek do „Playboya”), inserty z kuponami rabatowymi dołączane do magazynów „Avanti”, „Claudia”, „Hot moda&shopping” i „Logo” oraz katalog prezentujący męską część kolekcji Top Secret dołączony do „Logo”.
Z kolei w serwisie internetowym i na youtube’owym kanale Top Secret udostępniono filmiki, w których stylistki przedstawiają nowe trendy i rozwiązania stylizacyjne w oparciu o kolekcję marki. Ponadto kampania obejmuje działania w punktach sprzedaży Top Secret oraz na nośnikach out of home we Wrocławiu (siatki wielkoformatowe w najbardziej ruchliwych punktach miasta, reklamy w centrach handlowych).
Zdjęcia na potrzeby akcji wykonał fotograf Tomasz Sikora, natomiast planowaniem i zakupem mediów we własnym zakresie zajął się dział marketingu firmy Redan.
Dołącz do dyskusji: „Express Yourself” w jesiennej kampanii Top Secret