SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Redan reklamuje zimową kolekcję Top Secret

Zaczęła się kampania reklamująca kolekcję Zima 2015 odzieży Top Secret (produkowanej przez GR Redan). Akcję przygotowały firmy Kropka Bordo, Flota Filmowa i Universal McCann.

W kampanii prezentowane są różne stroje z nowej kolekcji zimowej Top Secret. W ubraniach przeważają kroje eksponujące bardzo kobiece formy z nielicznymi męskimi elementami oraz monochromatyczność i wielowarstwowość. Ma to promować wizerunek marki jako autentycznej i prostej.

Akcja jest skierowana przede wszystkim do kobiet w wieku 25-44 lat.

Kampania będzie prowadzona w telewizji (30- i 15-sekundowe spoty i billboardy sponsorskie), internecie (reklamy display, wideo, mobilne, m.in. w serwisach społecznościowych), prasie (szczególnie w magazynach kobiecych) oraz na outdoorze (bilboardy 3x6 i ekrany LED). W telewizji potrwa do połowy października, na outdoorze - przez miesiąc, a w internecie i prasie - przez dwa miesiące.

Kreację kampanii przygotowała agencja Kropka Bordo, spot telewizyjny - Maria i Kazimierz Zbąscy we współpracy ze studiem  Flota Filmowa, a fotografie do reklam graficznych wykonał Łukasz Pukowiec. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann.

Dołącz do dyskusji: Redan reklamuje zimową kolekcję Top Secret

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
wafel
Nie, nie i jeszcze raz nie. Ciekawi mnie jednak, jak to jest że agencja nie potrafi dostarczyć dobrej kreacji.
odpowiedź
User
Abc
Jaka agencja, taka kreacja...
odpowiedź
User
Gosiak
No przecież Top secret cały czas ma się dobrze, zwłaszcza, że ostatnio przeglądałam komentarze na gowork i sporo osób pisze, że wszystko jest ok.
odpowiedź