Redan reklamuje zimową kolekcję Top Secret
Zaczęła się kampania reklamująca kolekcję Zima 2015 odzieży Top Secret (produkowanej przez GR Redan). Akcję przygotowały firmy Kropka Bordo, Flota Filmowa i Universal McCann.
W kampanii prezentowane są różne stroje z nowej kolekcji zimowej Top Secret. W ubraniach przeważają kroje eksponujące bardzo kobiece formy z nielicznymi męskimi elementami oraz monochromatyczność i wielowarstwowość. Ma to promować wizerunek marki jako autentycznej i prostej.
Akcja jest skierowana przede wszystkim do kobiet w wieku 25-44 lat.
Kampania będzie prowadzona w telewizji (30- i 15-sekundowe spoty i billboardy sponsorskie), internecie (reklamy display, wideo, mobilne, m.in. w serwisach społecznościowych), prasie (szczególnie w magazynach kobiecych) oraz na outdoorze (bilboardy 3x6 i ekrany LED). W telewizji potrwa do połowy października, na outdoorze - przez miesiąc, a w internecie i prasie - przez dwa miesiące.
Kreację kampanii przygotowała agencja Kropka Bordo, spot telewizyjny - Maria i Kazimierz Zbąscy we współpracy ze studiem Flota Filmowa, a fotografie do reklam graficznych wykonał Łukasz Pukowiec. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann.
Dołącz do dyskusji: Redan reklamuje zimową kolekcję Top Secret